Avto
14 ogledov

Volk, ki zna s tovorom

1/7
Žurnal24 main
Amarok je novi član tudi v Evropi vse bolj čislanih poltovornjakov. Izdelal ga bo nihče drug kot VW.

VW je nekoč z eno nogo že stal na trgu (manjših) poltovornajkov, spomnimo se le na različico caddyja iz 80. let. Ko je spomin nanj že skoraj zbledel, Nemci znova, tokrat odločno, vstopajo v segment vozil, ki je v tem času v vseh pogledih močno napredoval.

Gre za 5,25 metra dolgega predstavnika srednjevelikih poltovornjakov. Oblika sprednjega dela daje jasno vedeti, iz katerega volčjega krdela je prišel, zadnje luči uokvirjajo nakladalni pokrov, odbijača ne štrlita stran od karoserije, nasprotno.

Dva motorja
Razvili so ga v Nemčiji, izdelovali ga bodo v Argentini. Sprva bo amarok na voljo z dvojno kabino, torej za pet potnikov, sledila bo še različica z enojno.  

Za začetek bo vanj vgrajen 2.0 TDI dizel z dvema turbopolnilnikoma in močjo 120 kW (163 KM). V sredini leta 2010 se mu bo pridružil še dizel z močjo 90 kW (122 KM). Oba motorja sta kombinirana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Vse izvedbe amaroka so serijsko opremljene s prikazom prestave, ki voznika spodbuja k čim bolj gospodarni vožnji. Seveda bo imel amarok pogon speljan na vsa štiri kolesa.

Najprej za pampe in stepe
Amarokova glavna ciljna tržišča bodo sicer Južna Amerika, Južna Afrika in Avstralija, na voljo pa bo tudi v Evropi, predvidoma v 2. polovici 2010 oziroma pol leta za Južno Ameriko, kjer ga bodo kupci dočakali najprej.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.