Cene. Najbolj zaželena kosa opreme pri slovenskih kupcih sta še vedno servoojačevalnik volana in klimatska naprava – v razredu majhnih vozil sta postala nepogrešljiva.
Previdno. Kakovost (parkirni senzorji) in zmogljivost (navigacije, klime) posameznih kosov opreme se pri razliènih znamkah razlikujeta, zato se pred nakupom pozanimajte, kateri izdelek ustreza vašim željam in potrebam. S posebnimi paketi pa lahko tudi obèutno prihranite.
Sistem ESC kot del serijske opreme pa se prav tako množično seli iz srednjega v nižji srednji razred (segment C).
ESC razširjen v segmentu C
V “golfovem” razredu je ESC danes serijski že pri več kot polovici modelov. Skoraj brez izjeme so serijske varnostne zavese, za katere boste morali razred nižje še vedno doplačati od 300 do 500 evrov.
Parkirni senzorji cenejši
Pred časom eden izmed najbolj priljubljenih dodatkov – parkirni senzorji – je danes kljub vsemu serijski le pri bolje opremljenih različicah segmenta C, veliko redkeje pa v segmentu B. So pa senzorji veliko dostopnejši kot pred časom, saj boste zanje odšteli od 260 (kia cee'd) do 389 evrov (volkswagen polo).
Velike razlike se medtem pojavljajo pri samodejnih klimah, ki so v segmentu C dobro razširjen del serijske opreme, razred nižje – pojavlja se nov trend samodejnih, a enoobmočnih naprav – pa je zanjo večinoma treba doplačati. Cena: od 240 (ford fiesta) do 1.105 evrov (opel corsa).
Vse več cenejših navigacij
Vse bolj se uveljavljajo tudi navigacijske naprave, ki so sicer pretežno še vedno na voljo za doplačilo.
Vse več proizvajalcev (Renault, Fiat) ponuja tovarniško vgrajene sisteme na posebnih nosilnikih, ki so občutno cenejši od klasičnih vgrajenih – stanejo od 400 do 500 evrov. Za klasično vgrajeno napravo boste doplačali tudi tisoč evrov in več (1.190 evrov – opel corsa).