Organizaciji EuroNCAP in EuroNRAP, ki se ukvarjata z varnostjo avtomobilov in cest, sta pričeli s kampanjo Ceste, ki jih avtomobili lahko berejo (Road that Cars can Read). Z njo naj bi spodbudile dejavnejše sodelovanje proizvajalcev avtomobilov in vzdrževalcev cest.
Organizaciji namreč opozarjata, da vsa moderna tehnologija v avtomobilih ne pomaga, če je prometna signalizacija nepopolna ali poškodovana. Kot ugotavljata, nima niti ena evropska država nekih sistematičnih meril za spremljanje označevanja cest.
Podatki kažejo, da do najhujših nesreč prihaja na dvosmernih regionalnih cestah, zato želijo znotraj projekta locirati najhujše odseke in se posvetiti poenoteni markaciji na njih.
Sistemi lahko rešujejo življenja, če jim to omogočimo
Več kot četrtina smrti v prometu je posledica nesreče, ko avtomobil zapelje s ceste, pojasnjuje generalni sekretar ANCAP Michiel van Ratingen in izpostavlja koristnost sistema za opozarjanje pred nenamerno menjavo smeri (Lane Assist).
Zelo koristna sta tudi prepoznavanje znakov za omejitve hitrosti ali prepoved prehitevanja, ki jih avtomobil prek kamere projicira na voznikov zaslon, saj vozniki ob poplavi informaciji na cestah marsikdaj spregledajo tovrstne omejitve.