BMW je na sejmu elektronike CES pokazal novo generacijo sistema iDrive. Ta je bil pred 15 leti ob predstavitvi deležen hudih kritik zaradi (ne)intuitivnosti, a so mu kasneje sledili praktično vsi, danes pa je to vmesnik, ki omogoča kar najbolj enostavno komuniciranje z vozilom.
Poleg večjega zaslona na dotik je glavna novost iDrivea možnost upravljanja s pomočjo gest, podobno kot se to že leta počne na igračkarskih konzolah Xbox ali PS3/4. Tako za spreminjanje nekaterih funkcij infotainmenta sploh ne bo potrebno "tacati" po zaslonu ali vrteti gumbov, temveč bo voznik zgolj naredil dotično kretnjo, ne da bi odmaknil oči od ceste. Za tehnologijo stoji posebni 3D senzor, vgrajen v streho, ki prepoznava, koliko prstov uporabljate, ali morebiti združujete palec in kazalec oziroma ju širite vsaksebi ... Krožna kretnja bo denimo povišala zvok radia, dvignjen prst bo sprejel telefonski klic, vodoraven zamah pa ga bo odklonil.
Za zadnje potnike pa bo namenjen Touch Command. Gre v bistvu za tablico, prek katere se bodo potniki z wi-fi povezavo povezovali z infotainmenteom vozila. Prihodnji iDrive bo najverjetneje debitiral v novi generaciji BMW 7.
Golf z zaslonom računalnika
S podobno idejo je v Nevado zavil tudi Volkswagen, ki je pripeljal študijo z impozantnim imenom golf R touch. Za dvobarvno, a dokaj običajno" zunanjostjo avta se skriva koncept notranjosti iz ne tako daljne prihodnosti. Dosedanji zaslon na dotik so namreč nadgradili, tako da v konceptu meri že skoraj neverjetnih 12,8 palca v premer, pod njim je še ločena 8-palčna kontrolna enota s številnimi funkcijami, s katero nameravajo pri VW nadomestiti dosedanje gumbe za uravnavo klimatske naprave.
Tudi namesto klasičnih merilnikov med volanom se koncept ponaša z velikim zaslonom, kot ga poznamo iz audija TT. VW je (končno) predstavil tudi mirrorlink kopiranja videza mobilnika na avtomobilski zaslon in naslednjo generacijo polavtonomnega parkiranja s pomočjo kamere.