Avto
135 ogledov

Twingo z mehko streho

Renault twingo
1/22
Žurnal24 main
Druga generacija twinga je po prenovi dobila nove bonbončke. Med pomembnejšimi je tudi vrnitev mehke strehe, ki je električno pomična in je dobro prenesla preizkus tesnjenja v samodejni avtopralnici in tudi po pranju z visokotlačnim čistilnikom.

Oblikovno je twingo po prenovi modernejši, tudi zaradi novih barv, videz svežine pa se nadaljuje v notranjosti, kjer nas manj zadovoljita le udobje sedežev ter pokončen in nekoliko neroden volan.


Prostor je sicer s centimetri omejen, a so ga inženirji dobro izkoristili s priročnimi odlagalnimi površinami in številnimi prilagodljivimi rešitvami, kot sta vzdolžno pomična in zložljiva sedeža v drugi vrsti, zato lahko v hipu dobimo veliko uporabnega prostora v prtljažniku. Občutek tesnobe boste pregnali s pogledom v nebo, saj je testnik za dodatnih 1.190 evrov ponudil veliko električno pomično mehko streho.

Streha dobro tesni

Renault twingo | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Streha je praktična iz več razlogov: odpremo jo lahko, kolikor želimo, ne krati prostornosti prtljažnika, odpiramo in zapiramo pa jo lahko tudi med vožnjo. Prav zato je čudno, da pri Renaultu platnene strehe niso ponudili že z nastopom druge generacije modela pred štirimi leti, saj je bila prva generacija twinga znana tudi po njej.

Mehka streha je dobro prestala test tesnjenja v avtopralnici in tudi pri pranju z visokotlačnim čistilnikom, a se poraja vprašanje, v kakšnem stanju bo po nekaj letih uporabe krtač v avtopralnici in dolgih zimah. Upajmo, da gre zaupati inženirjem in delavcem iz Revoza iz Novega mesta, ki so vozilo sicer dobro sestavili. Je pa dejstvo, da bo zložljiva streha skozi leto uporabna več časa kot pri klasičnih kabrioletih.

Če vas ob pripeki sonca (s tem ne bo težave do naslednjega poletja) ne more hladili streha, si lahko pomagate s samodejno klimatsko napravo, ki je tudi na seznamu doplačil (340 evrov), a deluje dobro. Na žalost je treba doplačati tudi paket varnosti, ki za dodatnih 590 evrov ponuja nadzor stabilnosti vozila (ESP) in stranski varnostni zavesi. Naš nasvet: raje doplačilo za varnost in samodejno klimo kot za platneno streho, pa še nekaj denarja ostane v denarnici.

Osnovni bencinar ni podhranjen

Že preizkušeni 1,2-litrski bencinski motor s 55 kilovati moči (75 KM) je v mestih zahvaljujoč le nekaj več kot 900 kilogramom dovolj zmogljiv, tudi pet prestav ni premalo, predvsem pa je ekonomičen. V povprečju ne računajte na več kot šest litrov bencina na 100 prevoženih kilometrov.

Renault twingo | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Osnovna različica twinga z omenjenim pogonskim sklopom stane 11.190, z vsemi dodatki pa 13.750 evrov. Pri tem je treba upoštevati dodatnih dva tisoč evrov popusta, s katerim bo twingo do prihoda nove generacije resen konkurent po centimetrih manjšima, a tehnološko močnejšima dvojčkoma – Volkswagnovemu up! in Škodinemu citigu.

Podatki o vozilu: renault twingo 1,2 (55 kW) dynamique
Motor: 1.149 cm3
Vrsta: štirivaljni bencinski
Moč: 55 kW (75 KM) pri 5.500 vrtljajih na minuto
Navor: 107 Nm pri 4.250 vrtljajih na minuto
Poraba: 6,0 litra/100 km (mešani cikel – test), 119 gramov CO2
Zmogljivosti: 169 km/h, 12,3 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV): 3.687 x 1.654 x 1.470 mm, medosna razdalja 2.367 mm, prtljažnik: 230–959 l
Cena: 9.990/13.750 evrov (osnovni/testni)

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.