Avto
14 ogledov

Tri revije z enako ekskluzivno naslovnico

Naslovnice revij Photoshop
Vsak ljubitelj avtomobilizma ima zagotovo svojo najljubšo revijo, s svojimi najljubšimi testi in članki. A kaj ko se je na treh revijah pojavila povsem enaka naslovnica, ki privablja z ekskluzivnim člankom. Katero avtomobilistično revijo izbrati?

Ameriški Automobile, angleški Car in nemški Auto Bild so si privoščili povsem identično naslovnico revije, na katerem najavljajo ekskluzivni primerjalni test superšportnega avtomobila McLaren MP4-12C z drugimi športnimi avtomobili.

Zakaj se je povsem enaka naslovnica pojavila v treh revijah? Kdo kopira koga? Kdo kupuje članke? To se v zadnjih dneh sprašujejo ljubitelji avtomobilizma. Nihče ne kupuje in kopira, to je le posel, piše specializirani spletni avtomobilistični portal Jalopnik, ki med vzroke šteje tudi finančno krizo.

Imeti avtomobilistično revijo ni poceni, piše kolumnist, ki je bil tudi sam urednik revije. Ko začne padati prodaja, se začnejo umikati tudi oglaševalci. Potrebno je iskati nove načine, kako znižati stroške, zato se revije pogosto odločajo za nakup ekskluzivnih člankov, še posebej, ko je treba na enem mestu zbrati tudi sedem športnih in redkih avtomobilov, ki stanejo 200 tisoč evrov in zahtevajo delo nekaj fotografov, voznikov in atraktivno lokacijo na drugem koncu sveta.

Prav zato nakupi ekskluzivnih člankov tudi najbolj priznanih svetovnih in specializiranih revij danes niso nobena redkost.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.