Avto
21 ogledov

Toplo-hladni korejec

Hyundai ix35
1/52
Žurnal24 main
Novi najšibkejši motor pri hyundaiju ix35 ponuja zadovoljivo vstopnico v svet SUV-ov, opreme je pri najbogatejšem paketu izdatno, manj prepričljivo pa deluje podvozje.

Kupec, ki bi si želel kupiti avtomobil, sličnega testniku, bi moral najprej razčistiti temeljno vprašanje: ali zares potrebuje SUV tip vozila, glede na to, da najšibkejši bencinar pozna samo dvokolesni pogon, kar avtomobilu vzame še tisto nekaj uporabnosti, ki jo v primeru spolzkih cest (o terenu niti ne govorimo) radi pripišemo tovrstnim vozilom.

Hyundai ix35 v naravnem okolju - GALERIJA.

Če je odgovor da, in je pomemben predvsem videz, se tako pridružuje vse bolj priljubljenemu trendu, ki ga izkoriščajo tudi druge znamke. V tem primeru je ix35 zanimiva izbira.

Motor varčen, če ste nežni
Novi motor v ponudbi zmore 99 kilovatov moči, do katerih pa se je potrebno pošteno potruditi, kar zaradi 1.830 kilogramov neto mase niti ni presenetljivo. Vsekakor avtomobil ni nikakršen atlet, bolj mu prija umirjena vožnja, ki jo nagradi z zares solidno porabo okoli osmih litrov. S 149 g izpusta CO2 pa ni izrazito zelen. Menjalnik na papirju pozna šest stopenj, a se zdi, kot da so razvojniki med 4. in 5. prestavo nasilno stlačili še eno in tako dobili šeststopenjski menjalnik. Razmerja so skratka preblizu, kar je zlasti opazno pri visokih vrtljajih na avtocestah, ki se zaradi slabše izolacije v obliki hrupa prenašajo v potniško kabino.

Ergonomija in intuitivnost sta povprečni, gumb za odmrzovanje zadnjega stekla boste denimo iskali blizu sopotnikovih nog, ker vozilo nima prilagodljivih dnevnih luči, je treba odvisno od dneva oziroma teme stalno prilagajati svetilnost ne preveč prijazne modrikaste svetlobe merilnikov. Volanu manjka informativnosti in natančnosti o tem, kaj se dogaja pod prednjimi kolesi, tudi sicer smo bili precej zadržani glede vodljivosti vozila, saj smo imeli občutek, da je potrebno zlasti na avtocestah stalno popravljati volan.

Izdatno opremljen
Pri ix35 z opremo style hvalimo obloženost z opremo, ki je lahko marsikateremu tekmecu za zgled, čeprav je za močnejše motorje rezervirana še višja stopnja udobja. Že za ta motor maksimalna oprema pa prinaša vstop in zagon brez ključa, tempomat, klimatska naprava je dvoobmočna, zadnje plati si lahko grejejo celo na zadnjih sedežih (!).

V veliko pomoč je kamera za vzvratno vožnjo, ki dogajanje proicira na vzvratnem ogledalu, še boljša bi bila kombinacija z doplačljivimi senzorji. Ker je prtljažnik med večjimi v razredu, je ix35 tudi družinsko uporaben. Čeprav nam smotr ni znan, je imel testnik tudi sistem za "plazenje" po klancih navzdol.

Zakaj torej dati prednost bencinarju pred dizlom, če sta oba speta z dvokolesnim pogonom? Glavni argument je cena. Najbolje obloženi ix35 z 1,6-litrskim motorjem je namreč ocenjen na 22.490 evrov, 1,7-litrski dizel s 85 kW z najosnovnejšo opremo pa je vreden komaj 500 evrov manj, s podobno opremo pa skoraj 25.000 evrov.

Vsekakor pa avtomobilu za vrat cenovno dihajo tudi konkurentje, v prvi vrsti sestrski kia sorento, Nissanov qashqai, Fordova kuga in drugi. Če omenimo še škodo yeti, potem je jasno, da je konkurenca izjemno huda, dilema pa še večja.

Hyundai ix35 1.6 GDI style
Motor: 1.591 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni bencinski
Moč: 99 kW (135 KM) pri 6.300 vrtljajih na minuto
Navor: 165 Nm pri 4.850 vrtljajih na minuto
Menjalnik: šeststopenjski
Poraba: 8,3 litra/100 km, 158 gramov CO2
Zmogljivosti: 179 km/h, 11,1 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.4101 x 1.820 x 1.660, medosna razdalja 2.640, prtljažnik (v litrih): 591 –1.436
Cena:  22.490 € (osnovni), 22.890 € (testni)

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.