Avto
131 ogledov

Razkrita podoba novega slovenskega superšportnika

Tushek forego T700
1/3
Tushek
Aljoša Tušek, ki je svetovni javnosti postal znan po svojem superšportniku renovatio T500, je že lani napovedal še bolj nabrit model forego T700. Šlo naj bi za pravo cestno raketo, ob kateri naj bi lamborghini aventador deloval prav počasno. Sedaj so prvič javne tudi skice forega, Tušek pa je za Žurnal razkril še nekaj skrivnosti.

Forego T700 je sicer že obstajal, tako da gre že za nekakšno drugo generacijo. Novinca bo poganjal sredinsko umeščen motor z okoli 520 kilovati moči (okoli 700 KM). Čeprav v tujih medijih napovedujejo, da bo tako kot pri T500 za pogon znova skrbel Audijev stroj, je Aljoša Tušek za Žurnal24 to zanikal in napovedal, da je v igri motor še veliko bolj prominentne športne znamke, a naj do končnega dogovora ime ostane skrivnost.

Izdal pa je, da bo motor z neposrednim vbrizgom še močnejši od zgoraj navedenih podatkov, povezan pa bo s sekvenčnim menjalnikom.

Ena bistvenih lastnosti avtomobila bo lahka monocoque konstrukcija iz ogljikovih vlaken tako kot pri ferrariju laferrari ali mclarnu P1. Zaradi tega bo avtomobil tehtal le tisoč kilogramov, kar pomeni impresivno razmerje med močjo in maso, ki bo veliko boljša kot pri denimo lamborghiniju aventadorju.

Pospešek od 0 do 100 km/h naj bi po neuradnih ocenah znašal pod tremi sekundami, najvišja hitrost pa naj bi bila okoli 320 km/h.

Prvak v aerodinamiki

Tušek je pojasnil, da so med razvojem izredno delo naredili na področju aerodinamike, saj da gre za športnika z enim najboljših, če ne najboljšim količnikom upora in aerodinamičnega pritiska. "Da, seveda, podatek računalniške simulacije o maksimalni lateralni sili 3,3 G-ja v zavojih drži," je odgovoril Tušek na naše nejeverno vprašanje, ali bo avtomobil resnično tako "pribit" ob asfalt. Za primerjavo, precej težji lamborghini aventador zmore v ovinkih "skromnih" 1,05 G-ja.

Avtomobil je trenutno še vedno le skica, medtem ko naj bi bil "v mesu" predstavljen na začetku prihodnjega leta, napoveduje Tušek. Napovedana je tudi njegova dirkališka izvedenka T700 pista. Kot še eno pomembno smer v razvoju avtomobila pa ustanovitelj znamke napoveduje tudi uporabo hibridnega pogona, pri čemer naj bi elektrika gnala prvi par koles. Takšen pogon naj bi bil uporabljen že pri T700, čeprav ne še v prvih izdelanih primerkih.

Sprememba v filozofiji

Trenutno v podjetju še vedno veliko moči vlagajo v izdelavo 30 primerkov modela renovatio T500 in njegove izboljšane različice T500R, čeprav želijo z modelom T700 nekoliko spremeniti filozofijo in se zahtevnim kupcem po svetu predstaviti kot proizvajalec resnično najbolj ultimativnih dirkalnikov, medtem ko bo T500 prevzel vlogo bolj dostopnega, a še vedno dirkaških užitkov polnega modela.

Komentarjev 5
  • kekec1 08:51 03.oktober 2013.

    BenX...mal g apihneš, deluješ kot hud strokovnjak p aočitno niti ne veš,d a corvetta ž elep cajt drži rekord na EU dirkališču pred vsemi nemci , taljani itd itd... drugače so pa že davnega leta nrdil civilni avto ki je ...prikaži več mel končno pri 200mph in čez...se prav 320kmh je res ne pičkin dim danes...in to so dosegli s klasiko in fergazerjem brez elektronike in raznoraznih cirkuških dodadkov...tako! pika!

  • BenX 18:17 21.marec 2013.

    ...zaradi tega bi pač pričakoval, da bo končna kaj višja. ker če imaš 700 konjskih moči in najboljšo aerodinamiko na svetu!!!, potem 320 km/h ni neka impresivna cifra, sploh ker sodeč po sliki avtomobila (ki je morda povsem napačna, ne ...prikaži več vem??) ni za pričakovati hudega downforca. kot si sam ugotovil 3.3 ne zmore niti caparo T1, ki je skorajda kopija formule in ima samo 500kg. kot zanimivost, na Nurburgringu (mala proga) ni noben avto presegel 2g, zonda f je prišla do 1.4g. to so podatki z realnega sveta. upam, da jim rata 3.3, kako in na kak način si pa ne znam predstavljat. :)

  • BenX 18:15 21.marec 2013.

    hvala za pojasnilo ampak nebi bilo treba... ta avto je dokaj primerljiv z ostalimi superšportniki, predvsem lamborghinijem. zdaj pa poglejmo kak downforce ima recimo Murcielago LP 640. pri hitrosti 200km/h je spredaj 30kg in zadaj 11kg! zonda f recimo 1kg ...prikaži več in 25kg. carrera gt je precej močna s spredaj 49kg in zadaj 40kg. kaj pa recimo corveta zr1? sploh nima downforca ampak "lift", se pravi, da je pri 200 km/h lažja! in zo za spredaj 39kg in zadaj za 14kg. to je za američane dokaj značilno, zato pa so pregovorno hitri v ravni črti, v ovinkih pa evropejcem ne morejo parirati. T700 sodeč po slikah nič kaj ne odstopa od zgoraj naštetih (evropskih). morda za kak kilogram več downforca, če sploh. zares močan downforce ima recimo gumpert apollo sport, zadaj kar 175 kg! ampak, poglej si kak spojler in predvsem kak difuzor ima apollo! za tako kilažo moreš že bit malo formuli 1 podoben. :) T700 to seveda ni. zaradi tega bi pač pričakoval, da bo končna kaj višja. ker če imaš 700 konjskih moči in