32 let in štiri generacije enega najuspešnejših Oplovih modelov. Od jeseni bo na cestah že peta generacija, ki želi vsaj ponoviti številko 2,8 milijona, kolikor je bilo prodanih cors dosedanje generacije, skupno v vseh teh letih pa zavidljivih 12 milijonov.
Corsa ostaja kompaktna z dolžino okoli štirih metrov, po drugi strani daje poudarek na notranji prostornosti. Zunanjost je ukrojena v skladu z DNK nemške znamke, ima seveda LED dnevna svetila, pa tudi izrazite bočne linije, s čimer želi biti opazna na ulici ne glede na kot opazovanja. Ja, deluje kot starejša sestra adama.
Novo podvozje, nov litraš in menjalniki
Vožnji očitno daje corsa veliko veljave, zato je podvozje razvito povsem na novo, v ospredju sta odzivnost in udobje, avto je tudi nekoliko nižji od predhodnice. Del serijske opreme je sistem, ki po pritisku na gumb ojača pomoč servoojačevalniku volana, zato bo manevriranje denimo po mestih lažje. Zahtevnejši kupci lahko namesto mehkejšega podvozja tako kot doslej izberejo različico sport.
Pripomočkov in zabave zvrhano mero
Corsa duh avtomobilskega časa lovi z naprednim infotainmentom IntelliLink, znanega že iz prenovljene insignie. Ima sedempalčni zaslon na dotik in je kompatibilen tako z iOS kot Android mobilnimi napravami, na voljo je kar nekaj aplikacij in poseben nastavek za enostavno polnjenje pametnih telefonov.
Corsa bo uradno zapeljala na ceste po oktobrskem pariškem salonu, izdelovali jo bodo v Španiji in Nemčiji. Cene bodo sporočene naknadno.