Da ne bi pozabili nanj, je Fiat prenovil svojo klasiko, model tipo. Avto je dobil nov prednji del s kromom, zadaj pa luči zdaj svetijo v LED svetlobi. Polni LED pozna tudi spredaj. Prepoznali ga bomo po novem, zdaj na veliko izpisanem imenu znamke.
V notranjosti je novost sedempalčni voznikov digitalni zaslon, medtem ko je na sredini zaslon Uconnect multimedijskega sistema zdaj velik kar 10,25 palca. Gre za zadnjo, peto generacijo sistema, tipo pa jo poleg novega modela 500 dobiva kot prvi avto iz koncerna FCA. V avtu sta osvežena tudi izgleda volana in prestavne ročice.
Posodobili so mu asistenčne sisteme, tako da naj bi zdaj nudil vse tisto, kar se pričakuje od avta v segmentu C.
Poleg kombilimuzine, limuzina in karavana je četrta izpeljanka po novem tipo cross, kot "manjkajoči člen" do križanca. Govorimo o kombilimuzini, ki je namenjena za nekoliko bolj naporne poti, zato ima del karoserije oblečen v dodatno zaščito iz plastike in nasploh daje robustnejši videz. Ob tem pa so mu odmik od tal povečali za 4 centimetre.
Tipa poganja novi 1,0-litrski trivaljni motor z močjo "okroglih" 74 kW (100 KM), s katerim bodo nadomestili dosedanji 1,4-litrski pogon. Trivaljnik je po zagotovilih ob enaki moči bistveno varčnejši in seveda čistejši.
Dizelski motor v ponudbi ostaja 1,6-litrski, ki pa je zdaj močnejši za 7 kilovatov in jih ima 96 (130 KM). Obstaja tudi njegova šibkejša različica s 70 kW (95 KM).
Italijan kot Italijan,nič posebnega in še nekvalitetno
Kreteni italianski delajo avte v 21. stoletjo, ko da ne vejo, kaka je prihodnost. Pol čez 10 let jih bojo pa drugi čist povozli, pol bojo pa jokali pa hotli evropski dnar... Ovce pa to kupujejo... Grozno...
Končno en avto ki nima notranjosti in armaturne plošče načičkane...