Volkswagnov T-roc model smo lani že temeljito preizkusili. Zdaj smo ga dobili še v kombinaciji z vstopnim dizelskim 1,6-litrskim TDI motorjem s 85 kilovatov moči (115 KM), ročnim menjalnikom in pogonom spredaj.
"Funkcionalnost, dinamična vožnja in napredne tehnologije so prednosti T-roca,“ je na predstavitvi pred dvema letoma v Italiji povedal šef VW Herbert Diess. Vse našteto drži.
Križanec sicer v dolžino meri 4,23 metra, kar je 25,2 centimetra manj kot v dolžino meri VW tiguan in štiri centimetre več od audija Q2. Če primerjamo še medosno razdaljo, je ta pri T-rocu 2,603 metra, pri audiju Q2 2,595 metra in pri tiguanu 2,681 metra. Prtljažnik pri T-rocu meri 445 litrov oziroma 1290 litrov v primeru podrtja zadnjih sedežev, kar ga uvršča v razredni vrh. A mi smo ga tokrat primerjali z golfom, saj VW z njim cilja tudi na kupce, ki bi golfa zamenjali za križanca.
Če po navadi videz SUV vozil v primerjavi s kombilimuzinam odstopa, se nam T-roc v primerjavi s konkurenčnimi križanci (seat arona, toyota C-HR, hyundai kona ...) zdi zelo nemško umirjen, celo dolgočasno oblikovan avtomobil. Golf nam je na pogled privlačnejši, bolj športen in atletski. Zato pa je T-roc v marsičem nosilec svežega vala iz Wolfsburga. Še pri nobenem svojem modelu znamka ni toliko poudarjala možnosti personalizacije, saj si je mogoče z barvnimi kombinacijami močno prilagoditi končni izdelek na zunaj in navznoter. V našem primeru belo-črna karoserija (stebrički in streha vozila sta bili črne barve). Tega pri golfu ne boste našli.
Inženirji so v T-roca vgradili tudi najbolj napredne tehnologije, ki jih imata tudi golf in tiguan. Tako, da na področju tehnične naprednosti z izbiro T-roca ne boste nič prikrajšani. To pomeni serijsko samodejno zaviranje v sili pri majhnih hitrostih z zaznavanjem pešcev in serijski sistem na opozarjanje v primeru nenamerne zapustitve voznega pasu. Ima tudi prilagodljivi aktivni tempomat in asistenta za vožnjo v gneči, za doplačilo tudi prilagodljivo podvozje (DCC), za doplačilo tudi digitalno instrumentalno ploščo, ki je naš testni primerek sicer ni imel. Gledali smo na analogne merilnike.
Če se držite nižjih nivojev opreme, kjer je že dobro poskrbljeno za varnost (zaradi vse možne napredne tehnologije je lahko T-roc tudi precej drag avto) in tudi vstopnih motorjev, je lahko T-roc tudi cenovno sprejemljiv avto. Je dovolj udoben za vožnjo, prtljažnik je večji, globok, praktičen in uporabnejši kot pri golfu (s 445 litri celo kralj razreda križancev), medtem, ko v korist izbire T-roca govori tudi višje sedenje. Tako na prednjih sedežih, kjer se bolje vidi skozi steklo, tudi otroci na zadnjih sedežih bodo bolje videli skozi okno na stran ali naprej. Na trgu so tudi prostornejši križanci od T-roca, kljub temu pa se na zadnjih sedežih kljub kupejevsko usločeni strehi sedi razmeroma udobno, tudi tisti višje rasti se ne bodo pritoževali.
Od tal je avto dvignjen dobrih 16 centimetrov, kar se opazi, če se vanj presedete iz golfa. Navkljub kratkim kolesnim previsom pa je jasno, da ne gre za takšnega plezalca, kot v primeru suzuki vitare ali dacie duster. Testni primerek je imel pogon, speljan na prednjo os, zmogljivejše različice pa ponujajo tudi štirikolesni pogon 4motion.
Avto se tako, kot se za znamko VW spodobi, pelje odlično. Že sam položaj voznika za volanom je skoraj idealen, ne glede na velikost voznika ali voznice je možno hitro najti najbolj primeren položaj. Vseeno se pelje manj dinamično kot golf, najbolj se to opazi na zavitih cestah. Pod črto pa, če izbirate dinamičen mali SUV, s T-rocom ne morete zgrešiti. Poleg manj nagibanja prepriča tako dovolj čvrsto podvozje, ki ne načenja udobja, kot natančen in informativen krmilni mehanizem. Celo poraba ne bi smela bistveno odstopati od golfove. Mi smo ob dinamični vožnji namerili povprečje 6,5 litra plinskega olja na kilometrov poti, ob "eko" vožnji smo porabili še liter manj.
Zato pa ima vstopni dizel nekaj omejitev. V mestu se je izkazal za zelo živahen avtomobil, s hitrimi pospeški in dovolj navora pri nizkih vrtljajih. Pri tem mu je v pomoč tudi natančen ročni šeststopenjski menjalnik. Več moči pa smo pogrešali, ko smo želeli hitro pospešiti na avtocesti, pri čemer sta bila zasedena tako prednja kot zadnja sedeža. Takrat smo pogrešali več navora in hitrejše pospeševanje.
Pod črto. Udobno požiranje neravnin in dinamično premagovanje ovinkov bi moralo biti ob radodarni obdanosti s prostorom spredaj, dobri preglednosti iz vozila in praktičnem prtljažniku privlačen nakup tudi za tiste, ki iščete družinski avto in bi raje imeli SUV z značko VW kot kombilimuzinskega golfa. Celo cena je zelo podobna. Osnovni T-roc z bencinskim motorjem stane slabih 20 tisočakov, za tako opremljen dizelski model pa je treba odšteti okoli 25 tisočakov, kar je malenkost več kot bi plačali za podobno opremljenega golfa.
A za zdaj ej golf še vedno glavni. V Sloveniji je bilo lani prvič registriranih več kot 2.800 golfov, medtem, ko se je prodaja T-roca ustavila pri številki 1275 registracij.
Vabim vas v zasebni slovenski seks klub - http://lady4.fun To je najboljši kraj za iskanje spolnega partnerja! Čakam vas tam :)