Peugeot 308 je eden najbolj pomembnih predstavnikov nižjega srednjega razreda kombilimuzin in karavanov v Sloveniji, na katerega kljub SUV mrzlici še vedno prisegajo številni slovenski vozniki in voznice vseh starosti. 308 je eden najbolj tradicionalnih modelov pri nas, ki je tudi tehnološko gledano v vrhu razreda, v katerem nastopa. Prav zato smo se na zurnal24.si odločili, da pogledamo v zakulisje, ter da predstavimo in preizkusimo tehnologije, ki jim med klasičnim testnim terminom posvečamo manj pozornosti.
Model 308 uvaja stvari, ki jih znamke ponavadi prepustijo svojim največjim in najprestižnejšim modelom. Tako je prvi peugeot z novim emblemom, v katerem je po novem le še levja glava. Tisti na motorni maski je zares velikanski, poleg zadnjih vrat pa levji glavi krasita tudi oba boka. Naj se ve, kam sodi. In kar je pri novi oznaki zelo zanimivo, izdelujejo jih v Sloveniji, natančneje v Kamniku. Z napisom Made in Slovenia vred.
Eden zaščitnih znakov francoske znamke je ureditev potniške kabine. Pogledali bomo v Peugeotovo zgodovino, ki jo v moderni dobi zaznamuje edinstven koncept i-cockpit. Prav zaradi majhnega volana, 3D merilnikov, materialov in drugih elementov v kabini, je francoski kompaktni model posebnež v svojem razredu. Nova je tudi multimedija, zaradi katere so v preteklosti iz armaturne plošče izginila številna stikala in gumbi, zdaj pa so Francozi tudi po nasvetih lastnikov prejšnje 308-ce informacijsko-zabavni sistem dodelali in personalizirali s številnimi bližnjicami (instrumentna plošča po meri), ki močno olajšajo uporabo multimedije, vožnjo pa naredijo preglednejšo in varnejšo.
EU in neodvisna organizacija Euro NCAP v svojih zakonih stalno zaostrujeta obvezne sisteme v vozilu, ki vozniku pomagajo pri vožnji, da je manj stresna, v prvi vrsti pa vožnjo naredijo bolj varno. Nova generacija peugeota 308 velja za enega najbolj pametnih in tehnoloških vozil v svojem razredu. Podrobno bomo preizkusili sisteme, ki so danes pogoj, da je avto moderen, 308 pa prinaša še več sistemov, ki se šele uveljavljajo v nižjem srednjem razredu kombilimuzin in karavanov. Poglobili se bomo nadzoru mrtvih kotov z dolgim dosegom, opozorilniku na promet od zadaj in tudi "polsamodejni vožnji". Danes je možno le z državnjem volana varno in brez stresa prevoziti pot po avtocesti od Ljubljane do Kopra, tudi, ko so na cesti zastoji.