Avto > Testi
390 ogledov

Renault captur ima sedaj vse, kar rabi

Renault captur
1/16
Saša Despot
Čakanje se je izplačalo, 88 kilovatni dizel je renault capturju pisan na kožo.

Captur je po prodajnih številkah v ospredju, ko je govora o malih kompaktnih križancih. Doslej pa je imel resno hibo, saj je bil na voljo le z omejeno motorno paleto, pri čemer še posebej pri dizlu ni bilo alternative. S prehodom na euro 6 motorje se je seznamu pridružil novi, močnejši 1,5 dCi agregat z “ekološko” oznako energy. Če je imel stari na voljo le 66 kilovatov, je 88-kilovatni motor precej bolj smiselna izbira, pa čeprav bo zaenkrat na voljo le za najvišje postavljeno opremo dynamique ali za posebno različico opreme outdoor.

Zakaj? Za pribitek h ceni 690 evrov ima lastnik v rokah pametno kartico precej bolj poskočnega vozila. 20 dodatnih konjev in 40 Nm več navora se pri masi okoli 1.200 kilogramov precej pozna, capturja s takšnim srcem je veselje zapoditi po avtocesti ali po podeželju. Do stotice potegne v 11 sekundah, kar je dve sekundi hitreje od predhodnika.

Renault captur | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Glavno omejitev predstavlja le šeststopenjski menjalnik, pri katerem sta predvsem peta in šesta prestava preveč skupaj. Avto je sposoben biti sila varčen, ob spoštovanju omejitvah se poraba ustavi že pri 5,0 litrih. Pri spodbujanju porabe je v pomoč tudi poseben merilnik ekološkosti voznika. Pri tem je skupno število doseženih točk kombiniraano na podlagi pospeškov, predvidevanja in načina prestavljanja. Težava se mi zdi le, da bo večina voznikov vrgla puško v koruzo in pohodila plin kmalu po tem, ko bo opazila, da je težko prilesti že prek meje 70 točk od stotih mogočih. Oziroma povedano drugače - številko 100 očitno dosežejo le v okviru vemo-na-kakšen-način opravljenih laboratorijskih testih.

Zaloga dogodivščin vedno prav pride

Druga posebnost testnika poleg motorja je bila opremski paket outdoor. Ime pove, da so mu namenili pribitek avanturizma, kar se pozna na več področjih. Najprej je tu Extended Grip sistem za nadzor spodrsavanja prednjih gnanih koles, ki poleg osnovnega pozna tudi program za vožnjo po slabše utrjeni podlagi in način ekspert. Ob sicer povsem klasičnih pnevmatikah čudežev pri zgolj 2WD pogonu ne gre pričakovati, a za uporabo avta izven asfalta gotovo pride prav, še posebej ker je podvozje višje od tal kot pri klasičnem avtu B segmenta.

Outdoor paket je je poseben tudi zaradi serijske dvobarvne zunanjosti in 17-palčnih platiščih, znotraj pa avto krasijo nekateri dodatni okrasni elementi... R-Link multimedijski sistem me je prepričal z enostavnostjo uporabe in preglednostjo. Ker gre za nadgradnjo dynamique opreme, je tudi sicer avto dobro naložen.

Renault captur | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Zanimiva, a zelo uporabna in dobro izvedena lastnost se mi zdi avtomatsko nadziranje kakovosti zraka. Šele ob pogledu na ličen graf mi je bilo jasno, kako umazan je v resnici povsem običajen zrak, ki ga diham. Tako pa je avto očitno zaradi prevelikega števila delcev v zraku nemudoma zaprl dovod od zunaj in ga znova odprl, ko je bil zrak čist. Dobesedno.

Podatki o vozilu (renault captur 1,5 dCi 110 outdoor)

Motor: 1.461 ccm, 81 kW (110 KM)
Zmogljivosti: 175 km/, 11,3 sek od 0 do 100 km/h
Poraba na testu in normne emisije: 5,1 litra, 101 g CO2/km 
Cena: 20.490 €

PLUSI
Poskočen motor in poraba, videz, uporabnost.

MINUSI
Najmočnejši dizel le pri najdražjih opremah, menjalnik

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.