Porsche taycan, novi električni štirivratnik iz Stuttgarta, je bil ena od zvezd tokratnega izbora WCOTY. Morda celo najsvetlejša, pa čeprav ni prejel nagrade za svetovni avto leta.
Taycan je namreč slavil v kar dveh od štirih kategorij - za najboljši športni avto leta in za najboljši luksuzni avto leta. V resnici je imel Porsche dvojno krono skoraj zagotovljeno, saj so se med tremi finalisti v kategoriji športnih med seboj udarili porsche taycan, porsche 911 in porsche 718 spyder/cayman GT4. Pri luksuznih pa sta bila v finalu poleg taycana še 911 in mercedes benz EQC.
Absolutni zmagovalec izbora, pri katerem sodelujejo novinarji iz vseh šestih celin, pa je postal model kia telluride. Gre za srednje velikega suva (po evropskih standardih za velikega), ki ga znamka v Evropi (za zdaj) ne trži. Njegova posebnost poleg robustnega dizajna in obilice tehnologije je umestitev druge in tretje klopi na način, da lahko avto pelje kar osem potnikov. Telluride je bil v finalu po mnenju žirantov prepričljivejši tako od mazde CX-30 kot od mazde3.
Je pa Mazda prejela tolažilno nagrado v obliki najlepšega avtomobila leta. To je postala mazda3. Za naslov najlepšega so v finalu izbirali še med peugeotom 208 in porchejem taycanom.
Svetovni avto leta velja poleg evropskega avta leta za najprestižnejši naslov v avtomobilski branži, ki je bil doslej vedno razglašen ob začetku newyorškega avtosalona. Letos pa je dogajanje povsem zasenčila kriza s koronavirusom. V WCOTY sodeluje 86 žirantov iz vsega sveta, glasovanje je tajno.
svetovni avto leta 2020 bo reševalno vozilo, na drugem mestu pogrebno, na tretjem pa oklepnik z vodnim topom, ko bodo množice popenile