Uvoznik za avtomobile Suzuki je po statični premieri na nedavnem avtomobilskem salonu v Ljubljani pripravil še uradno predstavitev svojega novega modela.
Ignis v latinščini pomeni ogenj. To ime so pri Suzukiju že uporabljali med letoma 2000 in 2008 za model, ki so ga izdelovali v sodelovanju s Subarujem in Chevroletom.
Sedaj želijo ogenj Japonci podžgati po svoje. Tako kot so to nedavno storili z vitaro, swiftom ali SX4. Zdaj so ponudili še nekaj za tiste, ki tipajo med malimi križanci ali ki potrebujejo avto za ozke in strme ceste. Tam nekje, kjer je doslej vladala Fiatova panda. Kaj so naredili?
Pri novi generaciji ignisa so se držali zahteve, da ne bo daljši od 3,7 metra. Uspelo jim je.
Želeli so, da bi bil okreten. Uspelo jim je, širok je komaj 1,6 metra, rajdni krog je 9,5 metra.
Želeli so, da bo avto na cesti opazen, zato naj ima prikupen sprednji del. Uspelo jim je.
Želeli so, da bi bil avto zanimiv tudi z boka in zadaj. No ja, bodimo odkriti ...
Znotraj naj bi avto omogočal normalen prevoz štirih odraslih. Uspelo jim je, ko se (opcijska) zadnja drsna klop potisne nazaj, je prostora impresivno veliko. Če je klop fiksna, se vanj legalno zgnete celo pet oseb.
Avto naj bo v skladu z modernimi trendi udobja. Ignis ima serijski bluetooth, električna prednja stekla, vsaj ročno klimo, za doplačilo pa lahko tudi zaslon na dotik, navigacijo, kamero za vzvratno vožnjo, tempomat, ogrevane sedeže, polne LED žaromete, samodejno zaviranje v sili AEB ...
Želeli so, da bi bil avto poskočen. Vgradili so mu 1,2-litrski štirivaljnik s 66 kW moči. Sliši se kar dovolj za okoli 850 kilogramov mase.
Želeli so, da bi avto lahko prilezel veliko dlje od klasičnih malčkov. Uspelo jim je, od tal je dvignjen 18 centimetrov, previsi so zelo kratki, medosje seveda tudi, za doplačilo pa kot eden redkih med malčki nudi 4x4 pogon.
Ni kaj, ultra kompaktni suzuki ignis je nared za pustolovščine in glede na slovensko raznolikost pokrajine bi prišel marsikomu še kako prav. Na razpolago je v treh različnih paketih opreme, vstopna cena pa je 9.350 evrov. 4x4 s srednjim kar bogatim nivojem opreme je vreden 11.850 evrov. Hopla, to pa je bistveno cenejše od fiata pande!
dezurni@zurnal24.si