Spremembe so doletele tako limuzinsko (liftback) kot karavansko (combi različico). Superb liftback ima prtljažnik velik 625 litrov (1760 litrov s podrtimi zadnjimi sedeži), superb combi pa 660 litrov, oziroma 1955 litrov v primeru, da podremo sedeže v drugi vrsti.
Bolj kot oblikovne spremembe, znotraj so boljši materiali, bogatejša je oprema, opcijsko je na voljo digitalna plošča z merilniki in 9,2-palčni barvni zaslon na dotik, so v ospredju napredni asistenčni sistemi, saj je superb izenačen z najbolj naprednimi modeli skupine Volkswagen, tudi kar zadeva avtomatizirano vožnjo.
Posebej gre izpostavit napredne žaromete. Prenovljeni superb je kot Škodin prvi serijski model opremljen s celostnimi matričnimi LED žarometi in dinamičnimi funkcijami luči. Sistem žarometov sestavljajo LED-modul za zasenčene in dolge luči ter še tri LED-komore za dolge luči. Tanka LED-svetlobna letev služi kot smernik ter za dnevno in pozicijsko luč. Nad njo so razporejene tanke LED-igle, ki so sestavni del nove animirane funkcije Coming/Leaving Home. Ob odpiranju ali zapiranju vozila ta funkcija po vnaprej določeni koreografiji avtomatsko vključi in izključi elemente sprednjih in zadnjih luči.
V zadnje luči s celostno LED-tehnologijo so prvič pri superbu integrirali dinamične smernike, ki ob vklopu zasvetijo po vrsti od sredine vozila navzven. To prinaša več dinamike, poleg tega pa tudi večjo vidnost.
Na začetku bodo pod motornim pokrovom 1,5-litrski bencinski TSI motor (110 kW/150 KM, s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim DSG avtomatskim menjalnikom), 2,0-litrski bencinski TSI (140 kW/190KM, v kombinaciji zgolj z avtomatikom) in zmogljivejši 2,0 TSI motor (z 200 kW/272KM, ki je lahko kombiniran tudi s pogonom 4x4), kot tudi dizelskimi motorji 1.6 TDI z 88 kW/120KM, 2.0 TDI Evo z 110 kW/150KM in 2.0 TDI s 140 kW/190KM (na izbiro bodo ročni ali DSG menjalnik).
Na voljo bo tudi povsem nov priključni hibrid, superb plug-in hybrid, ki kombinira 1.4 TSI turbo bencinski motor in elektromotor s 85 kW ter litij-ionsko baterijo s kapaciteto 13 kWh (vožnja na elektriko omogoča doseg do 55 kilometrov). Hibridni superb (s 6-stopenjskim DSG samodejnim menjalnikom) razpolaga s skupno 160 kW/218KM in 400 Nm navora, tovarna navaja, da je povprečna poraba goriva 1,7 l/100 km, emisije CO2 pa 40 g/km. Prtljažnik je zmanjšan na 485 litrov (karavan ima 25 litrov večji prtljažnik). Skupna avtonomija je 850 kilometrov.
Škoda je predstavila tudi robustnejši superb scout z dvignjenim podvozjem (za 1,5 centimetra). Superba lahko na slovenskih cestah pričakujemo še to jesen.