Z 2,0-litrskim turbomotorjem EcoBoost z 250 konjskimi močmi focus ST od 0 do 100 km/h pospeši v 6,5 sekunde, najvišja hitrost je 248 km/h.
Pri Fordu pravijo, da je pričakovana povpšrečna poraba 7,2 l/100 km, izpusti CO2 pa 169 g/km, kar pomeni za 20 odstotkov boljše vrednosti kot pri prejšnjem evropskem focusu ST. Motor se odlikuje z velikim navorom ter široko in ravno krivuljo, ki doseže vrh pri 360 Nm.
Menjalnik prilagojen dolgim vožnjam
Šeststopenjski ročni menjalnik s posebej prilagojenimi prestavnimi razmerji poskrbi za najboljši izkoristek vsake prestave. Šesta prestava vozniku omogoča vožnjo z izjemno ugodno porabo goriva na dolgih razdaljah.
Krmilna letev z variabilnim razmerjem novega športnega krmilnega sistema zmanjša občutljivost krmiljenja pri vožnji naravnost in jo poveča v ovinkih. Volan je možno obrniti v skoraj skrajni položaj brez premikanja položaja obeh rok, kar zagotavlja več nadzora v ostrih zavojih in serpentinah.
Cel kup elektronskih pripomočkov
Elektronski servovolan (EPAS) zaznava in odpravlja navor pri krmiljenju z uporabo ‘ostrejše’ različice Fordove izravnave navora krmiljenja (TSC). Elektronski program za stabilnost (ESP) nudi tri načine – voznik lahko vklopi ESP s prilagojenim načinom delovanja, ki je na voljo pri vseh Focusih, v načinu z zmanjšanim delovanjem je nadzor zdrsa izklopljen, ESP pa poseže samo, ko je to nujno potrebno, v tretjem načinu pa je ESP popolnoma izklopljen.
Novinec je opremljen še s sistemom za nadzor vektorjev navora (TVC); ta v zavoju z navorom na notranjem kolesu zmanjša podkrmiljenje. Nadzor podkrmiljenja (CUSC) poseže z navorom in tako že pred posegom sistema ESP odpravi odklon od predvidene smeri vozila (deluje pri vklopljenem in izklopljenem sistemu).
Dve različici, dve stopnji opreme
Focus ST bo na voljo kot kombilimuzina s petimi vrati, evropski kupci pa bodo lahko izbrali tudi karavansko izvedbo. Nove so tudi barve, - tangerine scream, spirit blue in race red, na izbiro pa bodo še črna, bela in srebrna barva.
Spoznali ga boste po trapezoidni maski motorja, izbočenih stranskih oblogah in dinamičnem zadnjem odbijaču z izrazitimi prezračevalnimi šobami v slogu difuzorja v spodnjem delu. Strešni spojler izboljša stabilnost pri velikih hitrostih in zmanjša zračni upor.
Znotraj boste našli športni volan, prestavno ročico in stopalke. Temnejša stropna obloga in obloge stebričkov so integralni del genskega zapisa modelov ST in dopolnjujejo športni občutek pri vožnji. Posebna pozornost je doletela sedeže, ki so bili oblikovani v sodelovanju s slavnim izdelovalcem športnih sedežev Recaro. Znižani sedeži v tem razredu prvič omogočajo nekatere funkcije iz najdražjih vozil, kot je na primer nastavitev dolžine sedežne blazine, uporabniki pa lahko nastavljajo tudi nagib sedišča. Povsem nova sedežna klop, izdelana s posebno peno, zagotavlja popolno udobje tudi potnikom na zadnjih sedežih.
ST3 dodaja ekskluzivne ogrevane sedeže z usnjenim oblazinjenjem in možnostjo nastavljanja v osmih smereh ter izvlečno sedežno blazino, na novo razvito zadnjo sedežno klop Recaro in biksenonske žaromete.
Vsi kupci modela ST bodo lahko izbrali paket ‘Performance’, ki vključuje sivo-črna platišča s kontrastno rdeče obarvanimi športnimi zavornimi sedli.