Varnostni trikotnik je že desetletja nepogrešljivi pripomoček v avtomobilu, s katerim poskrbimo za varno označevanje avtomobila, ki je obstal ob cesti, uporaben pa je tudi za označevanje vseh vrst situacij, ko je treba voznike opozoriti na potencialne nevarnosti na cestah.
Nemški avtomobilski klub ADAC poroča, da ga bodo v Španiji deloma prepovedali. Z začetkom prihodnjega leta ga namreč vozniki na španskih avtocestah in hitrih cestah ne bodo več smeli uporabljati, ampak ga bo nadomestil sodobni pripomoček, močna utripajoča svetilka.

Povečanje varnosti
Španski zakonodajalci pojasnjujejo, da so se za uporabo utripajoče svetilke namesto varnostnega trikotnika odločili, ker naj bi s tem močno izboljšali varnost udeležencev prometa. Pojasnjujejo, da je varnostni trikotnik lahko na avtocestah celo nevaren, saj morajo v primeru okvare ali nezgode vozniki zapustiti avtomobil in se z varnostnim trikotnikom sprehoditi precej daleč od avtomobila, da bi ga lahko postavili na zadostni razdalji.
Nova utripajoča svetilka je veliko bolj varna, pravijo odločevalci. Največja pridobitev je, da se voznikom ni treba več oddaljiti od avtomobila, zaradi česar se precej zmanjša tveganje. Voznik namreč utripajočo svetilko, imenovano svetilka V-16, zgolj postavi na streho avtomobila in jo vključi.

Utripajoča luč deluje na baterije in oddaja rumeno svetlobo, ki je opazna celo z razdalje enega kilometra. To pomeni, da bi morala biti dovolj daleč vidna tudi v slabih vremenskih pogojih, kot so megla, dež ali mrak.
Pomoč reševalcem
Svetilke morajo imeti tudi možnost povezave z mobilnim omrežjem. Ko voznik svetilko aktivira, ta na vsakih 100 sekund pošlje podatke o položaju intervencijskim službam, ki se lahko zato hitreje odzovejo na klic. Svetilka sicer oddaja le podatek o svojem položaju, ko je ugasnjena, pa je prekinjena tudi povezana z mobilnim omrežjem.
Če se prihodnje leto odpravljate v Španijo, vam ni treba biti v skrbeh. Nova odredba se bo namreč nanašala le na vozila, ki so bila registrirana v Španiji. Odredba poleg tega velja le za avtoceste in hitre ceste, na drugih cestah pa bodo še naprej lahko v uporabi varnostni trikotniki. Vsekakor pa je uporaba svetilke priporočljiva tudi na teh cestah.
varnostni trikotnik se v primeru okvare avtomobila postavi kakih 30-50m izza avtomobila. V kakem nepreglednem ovinku je to boljša rešitev kot pa predlagana svetilka.
Problem je v Li-ion bateriji, ki v poletni vročini hitro izgubi kapaciteto. In kdo jo bo polnil na 6 mesecev? Luč bi morala imeti priklop na 12V!
hm kaj nimajo skoraj obvezno že klic v sili vsi avti. tolk bedarij dajo v avte, ampak da bi recimo lahko sprogramirali da bi vse luči v avtu utripale ob zaustavitvi . če je nesreča tak al tak poškodovanci ne… ...prikaži večne morejo (predvidevam ) postavit na avto te lučke. ampak važno je da pride avtovleka in da plačaš naročnino za to bedarijo,