Po tem, ko je Mate Rimac, šef podjetja Rimac automobili in kreator električnih superavtomobilov razkril, da je v lastništvo družbe z desetodstotnim deležem vstopa podjetje Porsche, so zdaj hrvaški mediji razkrili tudi njegovo sodelovanje s športno znamko Seata Cupro.
Cupra je na zadnjem avtomobilskem salonu razkrila svoj električni športni avtomobil cupra e-Racer, ki doseže največjo hitrost 270 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h je 3,2 sekunde do, 200 km/h pa 8,2 sekunde. Hrvaški Rimac Automobili in strokovnjaki Seatove športne podznamke vozil so sodelovali na projektu e-Racer, za katerega pravijo, da je prvi popolnoma električni dirkalni avtomobil razreda touring.
Elektrika je zabavna
Avto je zasnovan na bencinskem dirkalniku Cup Racer, a gre za 100-odstotno električno vozilo. Gre za prvi popolnoma električni touring dirkalni avtomobil, ki predstavlja osnovo za dirkalnik. Motor se vrti na več kot 12 tisoč vrtljajev na svojem vrhuncu pa doseže 500 kilovatov moči. Za razliko od leona TCR ima pogon na zadnji klolesi! Vanj so vgradili baterijo s 6.072 celicami (23 panelov z 264 celicami). Polnjenje baterije traja 40 minut. Še en zanimiv podatek, baterija ima tako moč, kot če bi med seboj povezali 9.000 baterij mobilnih telefonov, tehta pa 450 kilogramov, kar je tretjina teže celotnega dirkalnika.
"Naša zgodba se je začela na dirkah. Vedno smo čutili močno vez z avtomoto športom. Naš cilj je dokazati, da so električni avtomobili prihodnost, da so to zabavni in športni avtomobili," je sodelovanje s Cupro komentiral Mate Rimac.
Na spletu se je pojavil tudi posnetek testiranja dirkalnika e-Racer, ki so ga preizkusili v Zagrebu. V hrvaški prestolnici so prvič preizkusili integracijo baterij z ostalim vozilom. Pri Seatu so zapisali, da so toplotne razmere na stezi razkrile, da je e-Racer pripravljen na dirkaški izziv, rezultati testov pa so zelo pozitivni. Cupra e-Racer bo sodelovala na dirkah kategorije E-TCR (dirke električnih turističnih avtomobilov).