Ob imenu spaceback bi pričakovali, da bo imel novinec še večji prtljažnik od lani predstavljene 550-litrske votline v limuzinskem rapidu. A očitno so tudi pri Škodi ugotovili, da litri niso vse, še posebno ne pri mlajših (družinskih) kupcih, ki lično embalažo postavljajo na prvo mesto. Čehi so zato predstavili klasično kombilimuzinsko izvedenko, s čimer naj bi se prikupili predvsem strankam v Zahodni Evropi in tudi Sloveniji, kjer se dva od petih avtov prodata v "golfovem" kombilimuzinskem razredu. Tako naj bi po spacebacku v prihodnje posegle kar tri četrtine kupcev rapida, glavna konkurenta pa sta hyundai i30 in kia ceed.
Kljub skrčenju radodaren
Spaceback si z daljšim bratom deli le prednji del do B-stebrička. Čeprav je medosna razdalja enaka (2,6 metra), pa je kar 18 centimetrov krajši na račun zadnjega previsa, klasično sklenjen zadek krasijo klasična Škodina svetila. Prtljažnik se je konkretno zmanjšal na 415 litrov, a avtorji v isti sapi povedo, da je to še vedno največ v razredu. Prav tako je najradodarnejši s prostorom za zadnje potnike. Preverili smo in trditev drži. Čeprav je po centimetrih blizu, ni narejen na MQB-platformi kot golf ali leon.
"Nismo želeli ustvariti božičnega drevesca kot nekatere znamke, želimo, da bo oblika sveža vso življenjsko dobo," o prečiščenih linijah pravijo oblikovalci. Avto ima lahko veliko panoramsko steklo, za doplačilo je mogoče stekleno površino na zadnjih vratih povečati.
Spaceback ima trokrake volane, mehanizmi njihovega delovanja so izboljšani, prilagojeno je podvozje. Različne so možnosti notranjosti, med tremi osrednjimi opremami je vedno klima, sredinski naslon in šest blazin. Na voljo so ksenonske luči in domiselne rešitve, denimo koš za smeti.
Že dobro poznani paleti šestih motorjev z močmi od 55 do 90 kilovatov se je v spacebacku pridružila še ekorazličica 1,6-litrskega dizla s 66 kilovati (3,8 l/100 km, 99 g CO2). Ročna menjalnika imata pet ali šest prestav, spaceback je na voljo tudi z DSG-menjalnikom.
Že dobro poznani paleti šestih motorjev z močmi od 55 do 90 kilovatov se je v spacebacku pridružila še ekorazličica 1,6-litrskega dizla s 66 kilovati (3,8 l/100 km, 99 g CO2). Ročna menjalnika imata pet ali šest prestav, spaceback je na voljo tudi z DSG-menjalnikom.
Mislim, da se motiš glkede mehanikov - če si malce prebereš o tem, s kakšnimi težavami se spopada skupina VW, kamor spadata Audi in Škoda, je jasno, kdo je več pri mehanikih. Težave z verigami pri turbo bencinskih motorjih, težave… ...prikaži več z glavami pri dizlih, puščanje vode v kabini pri golfu in tako naprej (seznam ke dolg). Vsega tega ni pri Kii, zato pa tudi ima 7-letno garancijo na celoten avto, ne poa 2 ali 3-letno tako kot ostali, ki te lepo nato na izrednem servisu pošljejo pred prevzemom avta na blagajno, kjer pustiš pol plače.
Kia? Lepo te prosim... nebi rad po 5h letih že imel vse rjavo pod blatniki. 7 let garancije ima na PRERJAVANJE. Od vzhodnjakov je dobra samo Honda. Meni so prav smešni ti ceed racerji, ki se zagnajajo mimo in… ...prikaži več mislijo, da imajo neko mašino...Če nimaš za Audi, si pač Škodo kupiš, razen, če si mehanik in ti je servis avtov hobi.
Kia cee'd SW poje tole škodo za dobro jutro - kar velja tako v smislu oblike (Peter Schreyer je za Škodine oblikovalce še vedno "tata mata"), boljšega razmerja v smislu cene in opreme ter večjega prtljažnika. Ko v to enačbo… ...prikaži več dodaš še Kiino 7-letno garancijo, je jasno zakaj se pri nas proda tako veliko cee'dov in zakaj je cee'd v prodajnem smislu prehitel celo legendarnega golfa.