Avto > Šofer naj bo
3338 ogledov

V tem mestu smetarji ne bodo več budili stanovalcev in turistov

Fuso ecanter električni tovornjak Daimler
Atene in Solun uvajata floto električnih vozil za okolju prijazno in tiho zbiranje odpadkov v urbanih središčih.

Atene in Solun sta korak bližje k bolj trajnostnemu mestnemu okolju z uvedbo 89 električnih tovornih vozil FUSO eCanter za zbiranje odpadkov.

40 vozil s kapaciteto 8,55 ton bo v uporabo od novembra, preostala pa bodo dostavljena v naslednjem letu. FUSO eCanter je naslednja generacija električnih tovornih vozil, zasnovanih posebej za mestna okolja. Zaradi kompaktnih dimenzij in visoke nosilnosti je idealen za uporabo na ozkih mestnih ulicah, kjer je tiho delovanje brez lokalnih emisij ključnega pomena.

"Električni eCanter omogoča zbiranje odpadkov v zgodnjih jutranjih urah na gosto poseljenih območjih, saj deluje tiho in brez emisij. Tako je vozilo še posebej primerno za komunalno uporabo," je pojasnil Florian Schulz, vodja prodaje, trženja in storitev za stranke pri FUSO Europe. 

Fuso ecanter električni tovornjak | Avtor: Daimler Daimler

Napredna tehnologija za učinkovito zbiranje odpadkov

Grško podjetje KAOUSSIS je razvilo prvo nadgradnjo za električno vozilo eCanter, ki izpolnjuje vse tehnične zahteve za uporabo v mestih. Vozila so opremljena z vrtljivim bobnom s prostornino 4 kubične metre za stiskanje odpadkov (stopnja stiskanja 4 : 1) ter sistemom za dviganje z integriranim diagnostičnim nadzorom podjetja Terberg, združljivim z dvokolesnimi zabojniki za smeti s prostornino od 80 do 390 litrov.

Za dodatno učinkovitost in zmanjšanje hrupa je boben opremljen z aluminijastim protihrupnim zaščitnim pokrovom, medtem ko tehnologija stiskanja z rotacijskimi valji zagotavlja varno zapiranje in je primerna za frakcije odpadkov z visoko vsebnostjo tekočine.

Fuso ecanter električni tovornjak | Avtor: Daimler Daimler

Okolju prijazna in varna tehnologija

Hidravlični sistem vozila je posebej zasnovan za električni pogon in vključuje elektrohidravlično aktivirane ventile z maksimalnim tlakom 180 barov. Za dodatno varnost so nastopne plošče za upravljavce vozila zadaj zasnovane tako, da se med vožnjo samodejno uvlečejo. Voznik lahko upravlja celoten sistem preko 5,7-palčnega zaslona na dotik v kabini, ki omogoča varno delovanje in dostop do statističnih podatkov ter diagnostičnih orodij.

FUSO canter je že več kot šest desetletij eden najbolj prodajanih lahkih tovornih vozil na svetu. Kupce predvsem v mestnih službah nagovarja predvsem s svojo vsestranskostjo, najmanjšim obračalnim krogom v svojem razredu in veliko nosilnostjo. Električnega ecanterja za evropski trg proizvajajo v tovarni Mitsubishi Fuso Truck Europe na Portugalskem.

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 5
  • Avatar NickMason
    NickMason 11:00 14.september 2024.

    Zdaj lahko delajo ponoči po 22 uri ,da bo mir čez dan,ravno ko gredo v službo pobirajo in naredijo cel šmorn po cesti

  • Soljatar 10:11 14.september 2024.

    to rabimo tudi pri nas, ne pa da ob 5ih, 6ih zjutraj budijo pol države...

  • Lion0077 09:09 14.september 2024.

    To pa ni odlično. Samo poglejte koliko električnih avtomobilov gori. Tu bodo še smeti zgorele. Zelena agenda (nateg) deluje na polno...