Udeleženci so doživeli nepozabne vožnje najprej v hudem nalivu, kasneje na mokri cesti, na koncu pa še na povsem suhem dirkališču, ko so na ovinkih zapele tudi razgrete nizkopresečne gume. Namen srečanja je bil lastnikom vozil RS ponuditi dirkalno stezo, kjer bodo na sebi in drugim najbolj varen način lahko preizkusili skrajne zmogljivosti njihovih športnih vozil.
Vožnjo na številnih dirkališčih po Evropi si za plačilo lahko omisli vsak lastnik športnega vozila. Tokrat je bilo srečanje za povabljene brezplačno. Kar je vredno še več, pa je druženje z enako mislečimi ljudmi, primerjava voznih sposobnosti, izmenjava izkušenj, predvsem pa pridobivanje občutka pripadnosti bencinski omami.
Med opaznejšimi vozili na srečanju so bili avtomobili Renault Clio R.S. Akrapovič. Gre za omejeno serijo vozil, ki v Renaultovih salonih po svetu sploh niso naprodaj, saj gre za avto, namenjen domačemu slovenskemu trgu. Strokovnjaki podjetja Akrapovič so že tako izredno športnemu vozilu še »popoprali« zmogljivosti, povečali moč za dva »konja« pri 5.530 obr/min, navor pa za 4 Nm pri 4.200 obr/min. Zahvaljujoč posebnim identifikacijskim ploščicam iz ogljikovih vlaken in titana ter veliki nalepki na njegovi strehi je slovenski Renaut Clio R.S. Akrapovič dovolj opazen, tudi ko motor miruje.
24
ogledov
Slovenski RS-i na Red Bull Ringu
Na slovitem dirkališču Red Bull Ring v Avstriji se je v nedeljo zbralo 36 Slovencev z Renaultovimi športnimi vozili RS.