Avto
8 ogledov

Samozavestni A3 – tretjič

Audi A3
1/16
Audi
Novi audi A3 je ena od najmočneje sijočih zvezd salona v Ženevi. Poleg modernega dizajna, tipičnega za znamko, prihaja tudi z obilico udobja in napredne tehnologije.

Pri Audiju poudarjajo zelo lahko gradnjo, zaradi česar je tretja generacija A3 v primerjavi s predhodnikom lažja za 80 klogramov in s 1.175 kilogrami med najboljšimi v razredu. 4,24 metra sicer pokaže meter v dolžino pri trivratniku, kar je enako kot pri predhodniku, a je daljša medosna razdalja, zato je več prostora v notranjosti. Petvratna različica sportback pride pozneje.

Vozilo je lahko po želji opremljeno z žarometi ksenon plus, ki jih dopolnjujejo dnevne luči v LED tehnologiji; v tem primeru imajo tudi zadnje luči svetleče diode. Pozneje bodo – prvič v razredu kompaktnih avtomobilov – v ponudbo vključeni tudi žarometi s celostno LED tehnologijo.

Med tehnološke pripomočke velja omeniti z radarjem podprti sistem adaptive cruise control, audi side assist, audi active lane assist, funkcijo prepoznavanja prometnih znakov, avtomatski parkirni sistem in varnostni sistem audi pre sense basic. Izbira pri infotainment sistemu je pestra, MMI vmesnik omogoča tudi povezovanje na splet.

Za začetek bencinarja in dizel

Za novi audi A3 bodo sprva na voljo trije štirivaljni motorji: dva TFSI in en TDI z gibnimi prostorninami 1,4, 1,8 oziroma 2,0 litra. Njihova moč znaša 90 kW (122 KM), 132 kW (180 KM) oziroma 105 kW (143 KM). Še v letu 2012 pa bo na trg prišla izvedba z izjemno učinkovitim motorjem 1.6 TDI, ki bo imela porabo samo 3,8 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov, kar ustreza izpušni emisiji 99 g CO2/km. V primerjavi s predhodnikom se je sicer pora­ba pri novem A3 v povprečju zmanjšala za okrog 12 odstotkov. Pri močnejšem bencinarju je sedemstopenjska avtomatika z dvojno sklopko serijska.

Trivratni A3 prihaja na trg spomladi, prva vozila pa bodo kupcem začeli dobavljati poleti. Njegova cena z osnovnim motorjem, ki bo na voljo proti koncu leta, bo v Nemčiji znašala 21.600 evrov. Različice s hibridnim pogonom in alternativnimi rešitvami, kot sta denimo pogon na zemeljski plin in pogon audi e-gas, so v fazi razvoja.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.