Pri podjetju Mill so na ta način rešili veliko težavo v oglaševanju, saj na lokaciji za snemanje resničen avtomobil ni več potreben. Vozilo poimenovano blackbird je namreč tako prilagodljivo, da se ga lahko podaljša za 1,2 metra, ali razširi za 25 centimetrov, prilagodljiva sta tudi elektormotor in vzmetenje, kolesa je možno zamenjati z originalnimi.
BlackBird je opremljen s kamero, ki snema vse, kar se okoli vozila dogaja in ustvarja 3D sliko okolice. Računalnik nato črnega blackbirda nadomesti z avtomobilom, ki ga želi naročnik oglasa reklamirati. Edino, kar je na posnetku resnično so okolica, kolesa in del sence blackbirda. Posnetki izgledajo tako resnični, da je nemogoče ugotoviti, da so jih naredili s pomočjo računalnika.
Ime po slavnem izvidniškem letalu
Prednosti tovrstnega snemanja je več, saj se večina reklam za avtomobile posname še preden jih začnejo proizvajati. Nekatere elemente na vozilu lahko zato naknadno zamenjajo in niso enaki kot na reklami. S pomočjo računalnika lahko na virtualnem modelu to spremenijo. Pogosto so zaradi snemanja reklam na splet predčasno pricurljaje fotografiranje zamaskiranih avtomobilov, blackbird lahko razkrije zgolj platišča novega avtomobila.
Prav tako je z blackbirdom veliko lažje posneti reklamo na kateri koli lokaciji, kot pa tja transportirati pravo vozilo ali več vozil.
Vozilo je nastalo v istem hangarju kot izvidniško letalo lockheed SR-71 blackbird, po katerem je dobilo ime.