Mercedes-Benzov mali enoprostorec je v sedanji generaciji prepričeval z obilo tehnologije, dobrimi voznimi lastnostmi in premium značajem, seveda pa je vseskozi v ospredju tudi izgled. Malce dodanih sestavin naj bi bilo dovolj za nadaljevanje okusnega recepta, ki prija tako družinam kot tudi starejšim uporabnikom.
S prenovo, ki bo uradno predstavljena na oktobrskem pariškem salonu, je B dobil nekaj konkretnih popravkov zunanjosti, pri čemer so novi prednji odbijač, širša je rešetka hladilnika, dnevne luči so sedaj vključene v glavnih žarometih. Tudi zadnji odbijač so oblikovalci zunanjosti, ki jih vodi Robert Lešnik, nekoliko spremenili. Med posebnostmi je možnost izbire LED glavnih svetil, tudi zadnja svetijo v LED tehnologiji.
Znotraj je bila osvežitev vidna po večjem osrednjem zaslonu na armaturki (sedaj 8-palčni), vse ostale novosti pa so predvsem podaljšale seznam dodatkov, ki si jih lahko kupec omisli v želji po personalizaciji vozila. Tako je denimo mogče izbrati tudi notranjo osvetlitev, ki sveti v 12 različnih barvah, prvič je na voljo popolni "keyless" sistem vstopa in zagona avtomobila brez ključa.
Prek telefona si ga je mogoče pohladiti
Dodana je možnost "Mercedes connect me" funkcija infotainmenta, ki ne vključuje le sistema e-klic, temveč tudi možnost nadzora nad vozilom prek pametnega telefona in spletne povezave od kjerkoli, denimo če želi lastnik preveriti koliko goriva mu je ostalo ali da zažene hlajenje oziroma gretje na daljavo.
Opremsko so na voljo tri različne opreme Style, Urban in AMG-line, torej podobno kot pri vseh najnovejših modelih z zvezdo. Tu je še bolj ekskluzivni "Night" paket. Glede varnosti želi B nadaljevati pionirsko delo, ki ga je opravljal z uvedbo različnih tehnologij v ta segment. Po novem je na voljo s sistemom AEB, ki ne le opozarja temveč tudi zavira v primeru zaznave nevarnosti na trk.
B-ja poganja sedem motorjev ter dve dodatni varčni različici dizla 180 CDI in bencinarja 180. B220 je na voljo tudi s štirikolesnim pogonom, najbolj ekološko ozaveščeni lahko posegajo tudi po različici na metan, medtem ko bo povsem električni B prišel malce kasneje.