Včeraj je Dars na svoji spletni strani predstavil načrt preureditve čelne cestninske postaje Log. Po navodilu ministra Zvonka Černača bi moral sredinske otoke odstraniti do torka, a tega ni storil, saj da ne gre za preprosto demontažo objektov.
To Dars dokazuje s predstavitvijo, ki jo je izdelalo podjetje PNZ. Iz nje je razvidno, da je poleg odstranitve otokov na cestninski postaji Log potrebnih še veliko drugih del.
Med drugim bi morali urediti dodatni vključevalni pas za cestninjena vozila v dolžini 350 metrov v obe smeri, zgraditi sredinski ločilni pas z jekleno varnostno ograjo, zagotoviti betonsko ograjo na zunanji strani vozišča, s katero bi bil prosti prometni tok ločen od težkih tovornih vozil, ki se cestninijo na platoju za klasično cestninjenje, na novo bi bilo treba urediti odvodnjavanje in naklon ter preplastiti površine na območju preurejenih voznih pasov za vinjetna vozila. Slednje naj bi bilo nujno, če bi želeli v skladu s pravili zagotoviti hitrost 80 km/h za vozila z vinjetami, ki bi peljala mimo postaje.
Dars je že v sredo sporočil, da so na ministrstvo za infrastrukturo in prostor poslali dopis, v katerem so pojasnili pravne, finančne, varnostne in tehnične vidike projekta odstranitve cestninske postaje Log. Pojasnili so, zakaj menijo, da projekta ni mogoče izpeljati na preprost način, kot ga pričakuje minister Černač.
Ker Dars do torka ni odstranil motečih ovir na cestninski postaji Log, je sicer minister Černač napovedal, da bo ministrstvo samo začelo aktivnosti za nadomestno izpolnitev, upravo Darsa z Matejo Duhovnik na čelu pa je pozval na odgovornost.
Pejte mal u kurac! Dajte Strojanovim da podrejo in vse bo brezplačno in narejeno čez noč !!