Kar se je za Citroën pred leti z nenavadnim imenom začelo kot prvi pravi poskus v enoprostorskih vodah, se je že z izvorno xsaro picasso prelevilo v velikanski uspeh. Druga generacija picassoja, ki je del imena povzela po C4, se je prodajala že v dveh velikostnih različicah, skupaj s C3 picassojem pa je tovarna od leta 1999 prodala kar tri milijone vozil.
Technospace koncept napoveduje način, kako naj bi C4 picasso in grand C4 picasso znova stopila v korak z najboljšimi. Ko bo vozilo konec leta v serijski proizvodnji, bo prvo, ki bo izdelano na novi PSA-jevi modularni osnovi, hkrati pa zaradi lahke gradnje obljublja emisije od 98 gramov CO2/km dalje, kar je bilo za ta velikostni razred še nekaj let nazaj težko predstavljivo.
Koncept je dolg 4,43 metra, v primerjavi s sedanjo C4 picasso pa ima daljšo medosno razdaljo in krajša previsa. Da bo notranjost res prostorna, napoveduje podatek o 537-litrskem prtljažniku. Med drugim ima koncept vmesnik, ki ga "potniki" upravljajo izključno na dotik, dodan je 12-palčni zaslon visoke ločljivosti.
Vse o predhodniku C4 picassoja bo znanega v Ženevi.