Družinskim očetom, ki imajo vsaj nekaj hlapov bencina v krvi, se bodo verjetno pocedile sline ob pogledu na novega golfa varianta R. Iz njegovega 2,0-litrskega motorja se namreč na vsa štiri kolesa pretaka 220 kW (300 KM) moči. Navora je za 380 Nm navora in čeprav je karavan malenkost počasnejši od kombilimuzine, je tudi pospešek 5,1 sekunde od 0 do 100 km/h vreden spoštovanja.
Povprečna poraba naj bi bila 7,0 litra, a pustimo ta nerealni podatek ob strani. Emisije so 163 g CO2 na kilometer.
Od običajnega varianta je prvi karavanski R znižan za 20 mm, standardna sta progresivni volan in napredni sistem nadzora stabilnosti ESC, ki ga je mogoče tudi povsem izklopiti (na dirkališču, jasno). Mogoče si je omisliti tudi prilagodljivo podvozje s posebnim programom za vožnjo po stezi.
Seveda se R dovolj razlikuje tudi po videzu, saj ima posebno masko motorja in bolj napihnjene odbijače, difuzor zraka in 18-palčna platišča, dodana so bi-ksenonska svetila in kromirane izpušne cevi. Znotraj je mešanica usnja, alkantare in karbonskih vložkov, ne manjkajo vse sodobne pritikline (infotainment, modra osvetlitev ...), seveda je mogoče kombinirati s seznamom (tehničnih) dodatkov z navadnega golfa. Družinski očetje bodo po R-ovem volanu lahko prvič posegli spomladi.