Vodja prodaje Renault in Dacia Marjan Murn je dogajanje na avtomobilskem trgu v Sloveniji v letu 2014 označil za burno. Pojasnil je, da stanje, ki ga kaže statistika prodaje v Sloveniji, to je 60.310 registriranih vozil, v resnici močno zavaja.
V ospredju bodo slovenski kupci
Po njihovih ocenah je bila realna prodaja, brez enodnevnih registracij, 35 odstotkov nižja. To pomeni, da se je realni slovenski trg v sedmih letih skrčil že za 47 odstotkov. Še več, Murn pravi, da je bilo pol letu 2008 enodnevnih registracij največ do zdaj.
Na letni novinarski tiskovni konferenci so posebej poudarili prihod električne flote vozil, nenavadnega twizyja, električno različico clia - zoe in električnega dostavnika kangoo. Kot so dejali sami, je potencial velik, še posebej na strani podjetij, ki naj bi pokupili do 70 odstotkov EV vozil. Pogodb sicer še nimajo sklenjene z nobenim od podjetjih, zato pa veliko podjetij preizkuša njihova EV vozila. V letu 2015 načrtujejo v Sloveniji prodati 100 električnih vozil. Poudarjajo, da se je infrastruktura izboljšala, zelo verjetno pa bodo električna vozila prodajali brez akumulatorjev, ki jih bodo ponudili v mesečni najem. O možnosti nakupa baterije še razmišljajo.
Se bo s subvencijami ponovilo leto 2014?
Murn je na vprašanje, ali imajo že rezervacije za državne subvencije za električna vozila dejal, da bo razpis zato šele februarja, a verjame, da se ne bo ponovil fiasko iz lanskega leta, ko je eno podjetje pobralo vse subvencije za električna vozila, o čemer smo prvi obširno poročali tudi na zurnal24.si.
Dacia se vzpenja
Del Renaulta je tudi znamka Dacia. Murn poudarja, da se je prodaja fizičnim kupcem v primerjavi z letom 2014 podvojila. V letu 2015 novosti ne bo, prihajajo pa posebne, bolje opremljene različice, ki jih bodo ponujali za isto ceno, kot do zdaj klasične različice. Sedem let jamstva bo za celotno modelsko ponudbo znamke Dacia.