Golf tudi po prenovi ostaja zvest samemu sebi. To pomeni, da so oblikovno spremembe majhne, s tehniko pa premika meje. Golf je postal tako napreden, da si v Wolfsburgu obetajo, da bodo še povečali prodajo, saj bodo po njem posegali tudi kupci, ki svoja vozila izbirajo v premium segmentu.
Tako enak, a tako drugačen
Kaj je novega. Na zunaj ne veliko, a so novosti pomembne. Nekoliko drugačni žarometi serijsko svetijo z dnevnimi led-lučmi, led luči so tudi na zadku. Zadnji led žarometi so lahko nadgrajeni z dinamičnim smernikom, kar pomeni drugačno grafično podobo. Za doplačilo so na voljo polni led žarometi, ki so lahko statični ali pa prilagodljivi, kar pomeni, da se prilagajajo zasuku volana.
Kje so izpušne cevi?
Ukazovanje z gestami
Velika novost v potovalni kabini je povsem digitalizirana armaturno ploščo z digitalnimi merilniki, ki jo poznamo iz Audija. Na voljo sta sicer dva audio sistema, že osnovi pa ima 6,2-palčni barvni zaslon na dotik (prej 5-palčni), pri boljši različici zaslon meri 9,2-palca. Večji zaslon je na voljo v kombinaciji z infotainment paketom "Discover Pro", ki je najdražji multimedijski paket v ponudbi. Vključuje tudi ukazovanje z gestami, kar je VW predstavil na sejmu potrošniške elektronike v Los Angelesu leta 2015. Potniki lahko z zamahom brskajo med radijskimi postajami in glasbenimi datotekami.
Opozori, če vozimo prehitro
Volkswagen s prenovljenim golfom ponuja cel kup storitev s področja povezljivosti. Preko navigacije je možno pregledovati stanje vremena, novice, cene goriva … Lastnik ima na daljavo možnost vpogleda v status vozila, ali je avto zaklenjen ali odklenjen, koliko goriva je še v posodi, sistem ga obvešča ali je bila prekoračena dovoljena hitrost, dobi lahko obvestilo, če bo vozilo zapeljalo izven dovoljenega območja vožnje … Klic v sili je serijski za opremo highline; v sklopu sistemov povezljivosti je mogoča še storitev klica v primeru okvare, ko se vozilo poveže z asistenčno službo.
Golf je dobil najmodernejše asistenčne sisteme, ki jih poznano v vozilih višjega cenovnega razreda. Na primer tehnologija front assist z novo funkcijo za prepoznavanje pešcev, nova asistenca za zastoje in v tem segmentu prav tako nova asistenca za zaustavitev vozila v sili, vsi ti pripomočki znatno zvišujejo nivo varnosti.
Vozi sam ...
Z združitvijo asistence za ohranjanje smeri Lane Assist in avtomatskega uravnavanja razdalje (ACC) lahko asistenca za zastoje po želji pri hitrosti do 60 km/h prevzame nadzor nad vožnjo v utrujajočih situacijah, ko je potrebno pogosto ustavljanje in speljevanje. Ta funkcija lahko pri novem Golfu obrača volan, zavira in pospešuje.
Prilagodljivi tempomat zdaj deluje do hitrosti 210 km/h (prej 160 km/h).
Nov 1,5-litrski motor
Ob novem sedemstopenjskem dvosklopčnem menjalniku je premierno v golfu predstavljen tudi 1,5-litrski štirivaljni prisilno polnjeni bencinski motor, poimenovan 1,5 TSI evo, ki izhaja iz družine TSI prisilno polnjenih bencinskih motorjev. Ta je na voljo v dveh različicah, bluemotion s 96 kilovatov moči (130 KM) in 110 kilovatov moči (150 KM), s funkcijo izklapljanja valjev za manjšo porabo goriva. Močnejša izvedenka bo na voljo aprila, bluemotion pa še nekoliko kasneje.
Vstopni bencinski motor je zdaj 1,0-litrski trivaljni TSI motor z 81 kilovatov moči (110 KM) in ne več 1,2-litrski TFSI, na dizelski strani pa 1,6 litrski TDI s 85 kilovatov moči (115 KM). Na voljo je tudi izvedenka TGI na stisnjen zemeljski plin, električni e-golf prihaja marca z močnejšo baterijo, izboljšano avtonomijo, ki obljublja 300 kilometrov poti na elektriko in hitrejšim polnjenjem na javnih polnilnicah.
Akrapovič za najbolj ekslkuzivni model golf R
Na izbiro so tudi športne izvedenke, GTI (27.973 evrov) z dvolitrski motorjem s 169 kilovatov moči (230 KM), GTI performance z dvolitrskim motorjem s 180 kilovatov moči (245 KM), dizelski GTD (27.084 evrov) z dvolitrskim TDI motorjem z 135 kilovatov moči (181 KM), najzmogljivejši model v ponudbi je golf R s 231 kilovatov moči (310 KM) in ekskluzivno ponudbo Akrapovičevega izpušnega sistema z elektronsko loputo, ki spreminja zvok glede na izbiro voznega profila.
Cene so večinoma zelo podobne kot doslej. Za petvratno kombilimuzino se začnemo pri 16.657 evrih za litrski trivaljnik. Za dizelski 1,6-litrski motor je treba odšteti najmanj 18.757 evrov.
Glavnino od okoli 3100 golfov, kolikor naj bi jih prodali pri nas letos, bo predstavljala petvratna kombilimuzina, karavanski variant in sportsvan.
se strinjam s komentarji spodaj pa še oblika ni v duhu sodobnega časa,poglejte kako se na lepše spreminjajo Reno-ji in tudi kvaliteta se drugje dviguje W pa ostajajo pusti,brez neke živahnosti na zunaj kot znotraj,so jim ostali ušli naprej,pa tudi… ...prikaži več fer ni,ker v Eu potrošniku ne grejo na roke zaradi zavajanja-das smrad,ha,ha,to je slogan,ali pa "W drvarnica",ja,malo za šalo,malo pa zares
Točno to.. nemška drvarnica. S kupom okvar in pregovarjanja za garancije..
za ceno osnovnega modela Golfa dobiš že avto z veliko več opreme in boljšimi voznimi razmerji... Golf je lahko konkurent samo še na jugu....