Avto
4862 ogledov

Poznate posebnost Renaultovega kangooja?

Renault kangoo Renault
"Sezam, odpri se." Tako so pri Renaultu poimenovali inovacijo, ki jo najdemo pri dostavnem modelu kangoo.

Kangoo je pri Renaultu očitno vir inovacij, saj so že v prv igeneraciji predstavili drsna zadnja boočna vrata, različne dolžine in že leta 2011 uvedli tudi povsem električno gnano izvedenko. Tretja generacija ni izjema, posebnost pa je 1,45 metra široka bočna odprtina. Za to je zaslužna odstranitev srednjega stebrička, ki je terjala številne prilagoditve. Glavni inženir François-Xavier je dejal, da tovrstne rešitve po pravilu vidimo pri konceptnih avtomobilih, redko serijskih, sploh pa ne pri dostavnikih. Inovacijo, ki so jo zaradi odpiranja poimenovali »Sezam, odpri se«, so dosegli s kombiniranjem tisoč in ene zamisli, da so obšli niz ovir.

Renault kangoo Z. E. koncept Avto Poglejte, kaj bodo pri Renaultu naredili iz kangooja

Renault kangoo | Avtor: Renault Renault

Povsem so morali spremeniti zgradbo vozila in na novo razporediti dele, ki so sicer tako ali drugače pritrjeni na srednji stebriček. Na primer, zapirala so preselili na spodnji in zgornji del karoserije, da se vrata lahko zasidrajo na karoserijo, sovoznikov varnostni pas pa prestavili na drugo stran. Zato se ga zapenja z leve proti desni. Največji pomen pa ima devet posebnih ojačitev, ki so dodane vratom za zagotavljanje odpornosti za primer bočnega trka.

renault kangoo Avto Renaultova kangooja sta odslej dva

Renault kangoo | Avtor: Renault Renault

Naslednji korak je bil prav tako zahteven, to je bil izdelava dostavnika. Tovarna Maubeuge, kjer Kangoo izdelujejo že 25 let, je proizvodne linije prilagodila potrebam izdelave vrat »Sezam, odpri se«. In to ni bila majhna prilagoditev, saj je sprememb deležna celotna zgradba vozila.

renault kangoo van Prvič za volanom Avto Renault Sloveniji pokazal 3 nova močna orožja, četrtega odtegnil

Zaradi tega je bilo treba iznajti nov postopek izdelave. Ko vrata pridejo z linije stiskalnic, imajo še vedno osrednji opornik. Izdelana so z začasnim opornikom, čigar naloga je, da prepreči zvijanje med prevozom do naslednje proizvodne faze. V karosernici, ta opornik odrežejo. Nato šest robotov na tej liniji doda številne ojačitve, ki povečajo odpornost vrat. Hkrati tri geometrična orodja z meritvami preverjajo, če je oblika do milimetra skladna z načrti. Pred lakiranjem v vozilo namestijo posebej za to različico zasnovane tečaje vrat, da drsna vrata držijo na mestu. Na koncu, v montaži, nameščanje nove tesnilne obrobe ponuja prav slikovit prizor, saj tesnilo sega vseokrog karoserije.

renault kangoo van | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Mercedes Benz Citan Avto Preskusili smo Mercedes cenovno dosegljiv za številne obrtnike

Skupno je za nadomestitev srednjega stebrička dodanih pet kilogramov snovi. Znatno večje je tudi število zvarov. Medtem ko jih je na običajnih vratih približno 60, je na vratih »Sezam, odpri se« nič manj kot 101 zvar!

renault kangoo van | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič
renault kangoo van | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič
renault kangoo van | Avtor: Renault Renault

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.