Kangoo je pri Renaultu očitno vir inovacij, saj so že v prv igeneraciji predstavili drsna zadnja boočna vrata, različne dolžine in že leta 2011 uvedli tudi povsem električno gnano izvedenko. Tretja generacija ni izjema, posebnost pa je 1,45 metra široka bočna odprtina. Za to je zaslužna odstranitev srednjega stebrička, ki je terjala številne prilagoditve. Glavni inženir François-Xavier je dejal, da tovrstne rešitve po pravilu vidimo pri konceptnih avtomobilih, redko serijskih, sploh pa ne pri dostavnikih. Inovacijo, ki so jo zaradi odpiranja poimenovali »Sezam, odpri se«, so dosegli s kombiniranjem tisoč in ene zamisli, da so obšli niz ovir.
Povsem so morali spremeniti zgradbo vozila in na novo razporediti dele, ki so sicer tako ali drugače pritrjeni na srednji stebriček. Na primer, zapirala so preselili na spodnji in zgornji del karoserije, da se vrata lahko zasidrajo na karoserijo, sovoznikov varnostni pas pa prestavili na drugo stran. Zato se ga zapenja z leve proti desni. Največji pomen pa ima devet posebnih ojačitev, ki so dodane vratom za zagotavljanje odpornosti za primer bočnega trka.
Naslednji korak je bil prav tako zahteven, to je bil izdelava dostavnika. Tovarna Maubeuge, kjer Kangoo izdelujejo že 25 let, je proizvodne linije prilagodila potrebam izdelave vrat »Sezam, odpri se«. In to ni bila majhna prilagoditev, saj je sprememb deležna celotna zgradba vozila.
Zaradi tega je bilo treba iznajti nov postopek izdelave. Ko vrata pridejo z linije stiskalnic, imajo še vedno osrednji opornik. Izdelana so z začasnim opornikom, čigar naloga je, da prepreči zvijanje med prevozom do naslednje proizvodne faze. V karosernici, ta opornik odrežejo. Nato šest robotov na tej liniji doda številne ojačitve, ki povečajo odpornost vrat. Hkrati tri geometrična orodja z meritvami preverjajo, če je oblika do milimetra skladna z načrti. Pred lakiranjem v vozilo namestijo posebej za to različico zasnovane tečaje vrat, da drsna vrata držijo na mestu. Na koncu, v montaži, nameščanje nove tesnilne obrobe ponuja prav slikovit prizor, saj tesnilo sega vseokrog karoserije.
Skupno je za nadomestitev srednjega stebrička dodanih pet kilogramov snovi. Znatno večje je tudi število zvarov. Medtem ko jih je na običajnih vratih približno 60, je na vratih »Sezam, odpri se« nič manj kot 101 zvar!