911 carrera in carrera S sta se že na salonu v Frankfurtu predstavila v malce spremenjeni medgeneracijski podobi, ki je z nekaterimi elementi, denimo pokončnimi režami na zadnjem vstopišču za zrak, poiskala sveže vezi s preteklostjo. Sedaj so novosti na voljo tudi za na vsa štiri kolesa gnane 911-tke.
Za carrero 4 je že dolgo značilna povezava med zadnjimi svetili, v najnovejši izpeljanki oddaja o sebe zelo poseben 3D efekt. Ko je izvlečen, je zadnji spojler za 4,4 centimetra večji. Poleg coupeja so vse te novosti dosegle tudi kabrioleta carrero 4.
Pri targi 4 je zgodba z osnovnimi družinskimi spremembami podobna, čeprav vse, kar se tiče markantne strehe z mehkim predelom nad glavami, ostaja nespremenjeno.
S turbino prvič hitreje od klasične carrere
Glavna novost pri prenovi družin je tako ali tako uvedba turbo motorja, ki je sedaj na voljo tudi pri na vsa štiri kolesa gnani carreri 4/S in targi 4/S.
Motor ima po novem vedno le 3,0 litra prostornine, a zavoljo turbopuhala več moči. V primeru carrere 4S in targe je to 272 kW (370 KM), pri različicah carrera 4S in targa S pa 309 kW (420 KM). Pospeševanje do 100 km/h je sedaj krajše, tako da carrera 4S šine mimo te meje že po 3,8 sekunde (0,3 sekunde prej), klasična carrera 4 pa po 4,1 sekunde (0,4 prej).
Cabriolet S in targa S sta prav tako hitrejši, medtem ko je pri vseh modelih nomrna poraba upadla za povprečno 1,2 litra na 100 km in znaša še 8,0 litra. Najvišje hitrosti so odvissno od modela med 287 in 305 km/h.
Pri ostalih tehnologiji ni večjih sprememb, podvozje je sicer spuščeno za 1 milimeter, avti so na voljo s PDK menjalnikom ali po želji ročnim sedemstopenjskim. Po zgledu hibridnega superšportnika 918 imajo novinci v primeru dodanega sport chrono paketa odslej gumb za upravljanje nastavitev avtomobila nameščen na volanski obroč.
Carrera 4 (tudi kot kabriolet) in 911 targa 4 bosta v obeh izpeljankah moči v Nemčiji na voljo od januarja prihodnje leto.
dezurni@zurnal24.si