Če je že 911 atlet, potem bi 911 turbo morali primerjati s športnikom, ki je pojedel še kakšen zvarek. Šestvaljni 3,8-litrski motor je povezan z dvema turbinama s spremenljivim kotom lopatic, pospešeno dihanje pa na vsa štiri kolesa prek menjalnika z dvojno sklopko prenese skupaj kar 383 kilovatov (520 KM) oz. 412 kilovatov (560 KM) v izvedenki turbo S.
Prvega z mesta ta moč požene lahko že v 3,2 sekunde, kar je desetinko bolje od turbo S prejšnje generacije. Sedanji turbo S pa do stotke šine v 2,9 sekunde, najvišja hitrost je pri obeh 318 km/h. Novost pri novi turbo generaciji je zadnji par koles, ki omogoča nekajstopinjski zamik in na ta način s skrajšanjem medosne razdalje pomaga prednjemu paru pri še drznejših napadih na zavoje. Da je avtomobil še bolj pripet s cesto, skrbi velik večstopenjski zadnji spojler, nov pa je tudi večstopenjski prednji spojler.
Po videzu sta nova "turbaka" v skladu s tradicijo še bolj napinjena od aktualne sedme generacije 991, postavljena sta na 20-palčna platišča, koloteka sta slabe tri centimetre širša kot pri carreri 4S. Kljub izjemni moči je poraba v primerjavi s predhodnikom znižana za okoli 15 odstotkov. Pri Porscheju trdijo, da se 911 turbo zadovolji že z 9,7 litra na 100 kilometrov, k temu pripomoreta sistem stop&start in sistem "jadranja", ko se avtomobil pri križarjenju brez napora samodejno odklopi od menjalnika.
V Nemčiji stane 911 turbo 162.055 evrov, turbo S pa 195.256. Cene v Sloveniji bodo zaradi davkov še precej višje.