Panamera je najbolj svež model slovite nemške znamke, na trg so ga uvedli šele pred kratkim, prvič tudi v "karavanski" različici sport turismo. A pred tedni je postalo jasno, da je tudi butično znamko oplazil emisijski škandal matičnega koncerna Volkswagna, saj so se pojavili resni sumi, da trilitrski V6 dizel "boleha" za isto hibo kot bližnji sorodnik pri znamki Audi - več škodljivih izpustov od tistih, kar obljubljajo.
Pri Porscheju so znova pokazali svojo resnost in skrb za dobro ime, tako so s trga že povlekli dizla (310 kW/422 KM) v panameri 4S in panameri sport turismo 4S. Ker je doslej velika večina kupcev panamere segala prav po dizlu, to pomeni hud udarec za zagon prodaje druge generacije enega najbolj športnih štirivratnih avtov na svetu. Panamera je sicer nespremenjeno na voljo v bencinskih različicah, pa tudi v zelo zmogljivi E-hybrid različici.
Druga Porschejeva modela macan in cayenne se še vedno prodajata tudi v dizelskih različicah.
Nočejo tvegati dolgih čakalnih dob
Autoblog.nl navaja pojasnilo Porscheja, da njihovi inženirji izvajajo natančne preglede motorjev. Ker nočejo, da bi prišlo do predolgih čakalnih dob, so zato prenehali jemati naročila.
Tudi v Sloveniji ta hip ni mogoče naročiti dizelske panamere, so potrdili pri slovenskem uvozniku Porsche Inter Auto.
Kdaj se bo dizel vrnil v konfiguratorje, za zdaj ni znano.
10-letna garancija na motor!
Porsche se je izkazal že pred nekaj dnevi. Znano je, da so imeli prvi primerki njihovega zmogljivega 911 GT3 težave z motorjem. Pistam in običajnim cestam namenjen atmosferski 3,8-litrski šestvaljnik je imel serijsko napako, da je prehitro prihajalo do obrabe motorja.
dezurni@zurnal24.si