"V vseh sklopih, za katere je kot tehnična karakteristika vozila zahtevan test Euro NCAP po protokolu iz lanskega leta, bi predlagali, da navedeno zahtevo umaknete, saj je po tem protokolu test opravilo zelo malo vozil." To je le ena izmed množice pripomb, ki letijo na aktualni razpis ministrstva za notranje zadeve za nakup 387 avtomobilov in kombijev, 12 motornih koles, dveh prikolic in zunajkrmnega motorja za čoln. Razpis je skupno vreden kar 10,1 milijona evrov, od tega naj bi bilo 328 avtov v 75 odstotkih financiranih z evropskimi sredstvi.
Velik del vozil bi moral biti dobavljen že do sredine novembra, saj želijo z njimi čim prej nadomestiti dotrajana policijska patruljna in civilna vozila.
Dva morebitna modela, eden, nobeden
Med pogoji je najspornejše določilo za osebna vozila, po katerem morajo imeti za varnost vseh pet zvezdic, a veljajo le testi, ki jih je organizacija Euro NCAP izvedla lani in letos. Med testiranimi vozili pa razpisu za 156 patruljnih vozil tako ustrezata le kia cee'd SW in škoda octavia, za 155 vozil z večjim prtljažnikom le še škoda octavia, medtem ko niti ta ne ustreza sklopoma za skupno 15 vozil, ki morajo imeti vsaj 2.700 milimetrov medosne razdalje. Na drugi strani eden od potencialnih ponudnikov pisce razpisa sprašuje, zakaj predpisujejo vgradnjo komand za sireno pod strop in dodatno osvetlitev nad glavo sopotnika, saj so bili policisti v dosedanjih avtomobilih zaradi (ne)varnosti zelo kritični do takšnih rešitev.
Še kup nedoslednosti
V enem sklopu bi moral imeti kombi hkrati dvižna in dvodelna zadnja vrata, sklopi 6, 9 in 10 (zadnjega sofinancira EU) pa so skoraj identični, le da zadnji predvideva pol centimetra daljšo medosno razdaljo in za odtenek večji (ne močnejši) motor. Pripombe letijo tudi na kratke dobavne roke v skladu s policijskimi željami opremljenih vozil, medtem ko v oči bode želja po desetih ultrahitrih limuzinah z med 2,8 in tremi litri prostornine motorja ter najmanj 150 kilovati.
Izbrana bodo vozila koncerna VW, ker je prišel tak diktat od zunaj.
Kaj se čudite , saj gre za polcaje!
Kdo to počne???? Politični kadri parkirani znotraj JS in tudi policije, ki nimajo pojma od pojma o zadevah o katerih odločajo. Spomnimo se naročila nekih indokitajskih plastičnih zimskih gum pred leti, ko je celo AMZS objavila negativen članek na… ...prikaži večna to temo, saj je šlo za življensko nevarne gume, ki so bile odsvetovane od vseh evropskih avtomobilskih združenj. V vrhu policije je 400 ljudi po pisarnah odveč, naženite jih na cesto ali v kako Ihansko farmo.