Avto
1462 ogledov

Poglejte, kaj bo Toyota poslala na Luno

Toyotin lunarni rover
1/6
Toyota
Toyota je pokazala drzne načrte za osvojitev Lune.

Japonska agencija za raziskovanje vesolja se je povezala s proizvajalci avtomobilov v želji po izdelavi šestkolesnega transportnega vozila oziroma lunarnega roverja, ki bo omogočalo prevoz dveh oseb na razdalji 10 tisoč kilometrov. Na Luno želijo vozilo poslati leta 2029.

Toyotin lunarni rover | Avtor: Toyota Toyota

Obvestilo je v javnost prišlo manj kot teden po tem, ko je ustanovitelje vesoljske agencije SpaceX Elon Musk objavil, da je njihovo vesoljsko plovilo uspešno pristalo na Mednarodni vesoljski postaji (ISS). Lunarni rover, ki ga bo razvila Toyota bo imel tehnologijo gorivnih celic. Dovolj veliko bo za dve odrasli osebi v vesoljski opravi, ki bosta v vozilu živela in opravljala raziskovalno delo na lunini površini, je pojasnil podpredsednik Toyote Shigeki Terashi. Površina vozila naj bi bila dveh mini avtobusov, v dolžino pa naj ne bi merilo bistveno več kot šest metrov.

Toyotin lunarni rover | Avtor: Toyota Toyota

"To je za nas izjemen izziv. V Toyotino tehnologijo polagamo velike upe," pa pravi astronavt Koichi Wakata, ki je bil prvi japonski poveljnik na Mednarodni vesoljski postaji. 

Toyota že vrsto let proizvaja robote, ki so razviti z namenom pomoči na domu, predvsem ostarelih oseb. Zdaj bodo svoje znanje uporabili še pri razvoju tehnologije, ki bo v pomoč pri raziskovanju Vesolja. 

Toyotin lunarni rover | Avtor: Toyota Toyota

Rover bo uporabljal sončne celice in gorivne celice za ustvarjanje in shranjevanje energije. Na luni bo pristal pred posadko. Projekt zahteva, da se bo rover premikal samostojno, saj bo raziskoval še druga območja.

Napoved je prišla v času, ko Kitajska krepi svoje ambicije po raziskovanju vesolja. Na leto so temu namenili osem milijard dolarjev. V vesolju nameravajo postaviti sončno elektrarno in na Mars se pred koncem desetletja poslati sondo.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.