Rekonstrukcija dotrajanega nadvoza nad železnico naj bi se tako končno nemoteno pričela, vsaj tako je poročal STA, ki je povzemal obvestilo Direkcije za infrastrukturo. Prek dneva pa smo na uredništvo prejeli več jeznioh odzivov bralcev, da na odseku še vedno stoji semafor.
Zakaj je na izredno prometni cesti še vedno zapora, smo vprašali Direkcijo, odgovore še pričakujemo.
Nešteto zapravljenih ur je minilo od januarja 2014, ko je zaradi dotrajanosti Direkcija za infrastrukturo zaukazala zaprtje nadvoza prek železnice pri Mednem, ki ga dnevno prevozi kar 20.000 vozil.
Vozniki so bili ves ta čas obsojeni na čakanje pred semaforjem ali delavci, ki so z zastavicami skušali blažiti nedopustno zaporo, posledico pomanjkanja vlaganj države v cestno infrastrukturo.
V dveh letih uspeli postaviti pontonska mostova
Sprostitev prometa sicer še ne pomeni novega nadvoza, a naj bi vsaj promet stekel hkrati v obe smeri, potem ko je vojska postavila še drugi montažni most prek železnice. S tem se lahko prične neovirana rekonstrukcija nadvoza, ki ga bo izvajala skupina izbranih ponudnikov Rafael in SŽ-ŽGP.
Direkcija je letos dobila iz državnega proračuna še dodatna sredstva, tako da bo v prihodnjih dveh letih prenovila še 15 najbolj perečih premostitvenih objektov na državnem cestnem omrežju. Kot pravijo, letošnje leto s 172 milijoni evrov v proračunu omogoča precej več vlaganj kot v preteklem obdobju, še vedno pa so daleč za želenem nivojem sredstev, ki bi omogočili redna vlaganja.
dezurni@zurnal24.si
letos je pa 1. april mal zgoden ?!
A imamo v SLO še kakšno Medno?
A se kdo tukaj norca dela?!Promet še vedno poteka enosmerno!!!!!