Premiere serijskih avtomobilov so bile gotovo osrednji del pravkar končanega salona v Ženevi, a tudi razkrite tehnološke novosti so zelo zanimive, saj napovedujejo, kaj vse bodo zmogli avtomobili, predstavljeni na enem od prihodnjih salonov.
Posebno vlogo so imeli letos proizvajalci pnevmatik; nekateri so poleg klasičnih predstavitev svojih prihodnjih kolekcij zimskih in letnih pnevmatik namreč pokazali tudi rešitve, zaradi katerih bodo avtomobili varnejši in varčnejši.
Velik vpliv na varnost
Najzanimivejša je predstavljena rešitev Dunlopa iz koncerna Goodyear, ki je v pnevmatiko vgradil brezbaterijski čip, ta pa skrbi za brezžično posredovanje informacij med pnevmatiko in avtomobilovo centralno računalniško enoto.
Tako ima avtomobil (in s tem voznik) vedno zelo natančne podatke o trenutnem stanju pnevmatike, na drugi strani pa avtomobil delovanje sistemov, kot sta ABS in ESC, lahko prilagodi. Zavorna pot avtomobila je zato lahko občutno krajša, oprijem v zavojih pa zanesljivejši. Pnevmatika bi voznika tudi opozarjala na neugodne razmere na cesti ali prilagodila največjo hitrost avtomobila hitrostnemu indeksu pnevmatike, lažje bi bilo tudi iskanje nadomestnih pnevmatik.
Kateri avtomobilski proizvajalec bo prvi vgradil Dunlopovo pnevmatiko s čipom, še ni uradno znano, bodo pa pnevmatike te vrste – tudi pod drugimi blagovnimi znamkami Goodyeara – gotovo lahko izdelovali v obratu v Kranju, so nam povedali sogovorniki v Ženevi.
Na slovenskih cestah po lahko pnevmatika samo kričala "Na pomoč".
Za 500€ na mesec si še zlizanih ne bomo mogli več privoščiti. Veliko jih še 500€ lahko samo sanja.