Prav vsaka generacija peugeotove serije 2 je bila oblikovna revolucija predhodnice. Tak je tudi model 208, ki ima nalogo mestni peugeotov avtomobil spet popeljati na pota, ki ga je začel model 206, ki so jih pri nas prodali preko 22.000. Njegovega naslednika, model 207 si je izbralo za polovico manj voznikov in voznic.
Novinec je spremenjen do potankosti, predvsem pa ponuja veliko prefinjenih detajlov, kot so na novo oblikovani žarometi, ki lahko spredaj in zadaj svetijo z LED dnevnimi lučmi, zadnji pa oblikovno spominjajo na bumerang. Tudi barve so zdaj živahnejše, na voljo pa so tudi nalepke za personalizacijo vozila.
Manj je več
Še naprej bosta na izbiro tako pet- kot trivarna različica, vendar pa naj bi se avtomobila kljub enaki dolžini vozila drugače. Zunanje mere so manjše. Predvsem na račun nosu je v primerjavi s predhodnikom v dolžino za sedem centimetrov krajši in za dva ožji, a vseeno ponuja za 15 litrov večji prtljažnik, ki meri 285 litrov. Več prostora je zaradi drugače postavljenih komponent in tanjših naslonjal sedežev tudi na zadnji klopi. Posledično je 110 kilogramov lažji od modela 207, kar na cesti obljublja več dinamičnosti, a v primerjavi s primerljivim 207 brez popustov dražji za 1.500 evrov. Avtomobil je zdaj centimeter nižji, tudi volan in armaturna plošča sta postavljena nižje, zato se sedi bolj športno.
Dobil je velik ekran na dotik
Volan je povsem nov, je pohvalno manjši kot prej, na novo je oblikovan tudi ročni menjalnik. Merilniki so postavljeni za volan, osrednji element potovalnega prostora je novi SMEG 7-palčni barvni ekran na dotik, zaradi katerega so gumbi s potniške kabine skoraj izginili. Pregleden ekran je serijsko na voljo pri najvišjem od treh nivojev opreme (allure), pri srednjem (active) je na voljo za dodatnih 390 evrov, v kombinaciji z navigacijo pa za doplačilo 880 evrov. Prijazen je do USB priključkov, če si boste želeli poslušati klasičen CD, boste morali to funkcijo doplačati, saj klasične reže za plošček nima.
Poleg treh nivojev opreme, lahko kupci v notranjosti, odvisno od stopnje opreme, izbirajo med različnimi oblazinjenji, so pa vse 208-ice že v osnovi opremljene s šestimi zračnimi blazinami in sistemom ESP. Vstopni nivo (access) pa zato nima niti klimatske naprave, radio s CD-MP3 predvajalnikom, niti deljive zadnje klopi. Vse to ponuja šele drugi nivo.
Vsi dizli pod magično ekološko mejo
Bolj aerodinamična oblika, manjša teža, pnevmatike z nizkim kotalnim uporom ter nov tehnološki pristop, ki je zmanjšal motorje (downsizing) so vzrok, da so povprečne vrednosti izpustov CO2 v primeru vseh treh dizelskih različic vedno pod mejo 100 gramov na prevoženi kilometer. Razen vstopni 1,4 litrski e-HDI z ročnim menjalnikom so vse dizelske različice opremljene s sistemom start&stop, omenjena različica z robotiziranim menjalnikom pa v zrak izpusti le 87 gramov CO2 na prevoženi kilometer.
Popust za zveste lastnike "levov"
Vstopna cena po ceniku za osnovno opremljeni model in 1.0-litrski bencinski agregat je 10.190 evrov. Peugeot ponuja 500 evrov popusta za lastnike vozil Peugeot in dodatnih 500 evrov, če se odločite za financiranje Peugeot. Če si boste izbrali petvratno različico boste dodali 200 evrov, za avtomatsko klimo in SMEG pa 100 oziroma 400 evrov.
208 z dizelskim motorjem:
- 1.4 l HDi FAP 50 kW (68 KM), 160 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 98 g/km;
- 1.4 l e-HDi FAP 50 kW (68 KM), 160 Nm, 5-stopenjski robotizirani ročni menjalnik, STOP & START; CO2: 87 g/km;
- 1.6 l e-HDi FAP 68 kW (92 KM), 230 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik, STOP & START; CO2: 98 g/km;
- 1.6 l e-HDi FAP 68 kW (92 KM), 230 Nm, 6-stopenjski robotizirani ročni menjalnik, STOP & START; CO2: 98 g/km(1);
- 1.6 l e-HDi FAP 84 kW (115 KM), 270/285 Nm(2), 6-stopenjski ročni menjalnik, STOP & START; CO2: 99 g/km.
- 1.0 l VTi 50 kW (68 KM); 95 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 99 g/km(1);
- 1.2 l VTi 60 kW (82 KM); 118 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 104 g/km(1);
- 1.4 l VTi 70 kW (95 KM); 136 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 129 g/km(3);
- 1.6 l VTi 88 kW (120 KM); 160 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 134 g/km;
- 1.6 l THP 115 kW (156 KM); 240/260 Nm(2), 6-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 135 g/km(1).