Električni avtomobili sicer nimajo težkih bencinskih ali dizelskih motorjev, saj so kompaktni elektromotorji veliko lažji. Imajo pa težke baterije, ki lahko njihovo maso povečajo za nekaj sto kilogramov. Britansko združenje upravljavcev parkirišč opozarja, da lahko s tem povzročijo nevarne situacije.
Združenje navaja, da je v Veliki Britaniji okrog 6.000 večnadstropnih parkirnih hiš (podobno velja tudi za druge države), ki so bile projektirane na osnovi mas povprečnih priljubljenih avtomobilov iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja. V Veliki Britaniji je tedaj denimo bil eden od najbolj priljubljenih avtomobilov ford cortina mk. 3. Razlike v masi v primerjavi z današnjimi avtomobili so velikanske.
Ford cortina je bil za svoje čase privlačen avtomobil, ki pa ni bil prav zmogljiv in se tudi na današnjih preskusih testnih trčenj ne bi dobro izkazal. Vendar pa je bil v primerjavi z današnjim avtomobili tudi zelo lahek. Tehtal je približno 960 kilogramov, kar je pol manj od današnjega tesla modela 3, ki prazen tehta 1.819 kilogramov.
Vendar pa danes niso težji le električni avtomobili, ampak tudi avtomobili s konvencionalnimi pogoni. Že sodobni volkswagen golf z lahkoto tehta 1.400 kilogramov, vse več voznikov pa se odloča tudi za velike in težke športne terence.
Član združenja, strukturni inženir Chris Whapples, opozarja, da se tedaj, ko vidi, kako iz tovarne prihajajo težki električni avtomobili, sprašuje, če obstoječi standardi še odgovarjajo dejanskemu stanju. Za zdaj še ne beležijo nesreč v povezavi s povečanimi masami avtomobilov, vendar pa je morda le vprašanje časa, kdaj se bo kakšna javna parkirna hiša podrla pod težo parkiranih avtomobilov.
Nakladanje, ampak nabrž je to vse v smeri luplenja ljudi, Počasi bodo vsi z elektriko plačevali več in to veliko več
1400 kg je dosegal 20 let stari golf, sodobni golfi so z lahkoto tezki 1800 kg, ostali vecji avti pa z lahkoto 2000 kg in vec.
V britaniji ne poznajo protipotresne gradnje, kar pomeni, da vcasih sploh ne armirajo. ce pa ze, pa bolj malo. pri nas armiramo precej. to pomeni, da konstrukcije ojačajo tako pri tlaku kot nategu precej.