Čeprav pri Oplu poudarjajo nemško znanje, pravijo, da je bil zasnovan, razvit in izdelan v Nemčiji, pa si novi grandland arhitekturo STLA Medium deli z novo generacijo peugeota 3008, ki smo ga na Žurnal24 že preizkusili na prvi vožnji v Franciji. Zato je grandland pričakovano v dolžino zrasel za kar 17 centimetrov in je bistveno večji in prostornejši od svojega predhodnika.
Oblika je nova in povzema oblikovne značilnosti, ki smo jih prvič videli s konceptom Experimental predstavljenega leta 2022. Med temi značilnostmi so 3D Vizor z osvetljenim bliskom v emblemu nameščen v sredini, in prvič stalno osvetljeni napis ‘OPEL’ na zadnjem delu. Osvetljeni logo spremlja še ena svetlobna inovacija inženirjev iz Rüsselsheima – žarometi Intelli-Lux Pixel Matrix HD. Sistem ponuja 25.600 elementov na vsaki strani za porazdelitev svetlobe z visoko ločljivostjo in je prvič na voljo v paleti vozil Opel. Glede na razmere v prometu kamera zazna predmete, ki se približujejo ali so pred vozilom, žarometi Intelli-Lux Pixel Matrix HD pa jih ‘izrežejo’ iz osvetlitve še natančneje kot standardne tehnologije matričnih žarometov ter zagotavljajo veliko svetlejši in homogen svetlobni vzorec – brez slepljenja drugih udeležencev v prometu. Poleg tega nove animacije za dobrodošlico in slovo z grafičnimi projekcijami pred vozilom zagotavljajo vpogled v prihodnost, so zapisali pri Oplu.
Grandland je naslednji Oplov model, ki ima možnost povsem električnega pogona, tako kot manjši križanec frontera, ki bo v modelni paleti nadomestil crosslanda. Pričakujemo še razkošni kupe-SUV, ki bo umeščen med frontero in grandlanda, ugiba se o imenu manta.
Grandland je v notranjosti opusti Oplov digitalni vmesnik Pure Panel in ga nadomsetil z tanjšim 10-palčnim voznikovim zaslonom in ločenim 16-palčni infotainment zaslon na dotik, ki lahko prejema brezžične posodobitve programske opreme in je opremljen z umetno inteligenco ChatGPT. V osnovi je Opel ostal pri bližnjičnih gumbih za upravljanje radia in klimatske naprave, fizični gumbi pa so tudi na volanu. Brezžična polnilna plošča v sredinski konzoli ima polprozorno ohišje, ki sveti rdeče ali zeleno glede na stanje napolnjenosti vašega telefona.
Zaradi večjih proporcev avtomobila, medosna razdalja meri 2,74 metra, je za dva centimetra dodatnega prostora za noge potnikov zadaj v primerjavi z aktualno generacijo. Zadnje sedeže je možno zložiti v razmerju 40/20/40 in tako ustvariti do 1641 litrov prtljažnega prostora. Seveda ne manjkajo za Opel značilni ortopedski sedeži AGR in pametne rešitve za shranjevanje.
Platformo STLA Medium je povsem prilagojena baterijskim električnim vozilom (BEV), nova je tudi ploščata zasnovo paketa baterijskih celic, ki omogoča uporabo baterij s kapaciteto do 98 kWh. Z njo lahko grandland electric brez lokalnih emisij prevozi do približno 700 kilometrov (po WLTP). Zasluga za večji doseg gre tudi energijsko varčnim funkcijam, kot je toplotna črpalka. Baterija se lahko napolni do 80% v približno 26 minutah. Priključni hibrid uporablja 1,2-litrski trivaljni bencinski motor in baterijo, blagi hibrid z 48V tehnologijo.
Električni avtomobili po najboljših cenah v Sloveniji: misterdzirlo.info/slo/electric-car/
V resnici na oko zelo všečen avto. Ampak ko ima PSA prste vmes, potem pa v tak avto vtaknejo 1,2 motor. Res človek ne more verjet, kako lahko z tako lahkoto peljejo znamko v propad. Škoda vsega razvoja in truda.… ...prikaži več Tako, da srečno kupcem z 1,2 ropotalom...
Malo pleha,malo žice evo ti opelice