Ampera, sestra dvojčica Chevroletovega volta, je bila avtomobil, na katerega so bili pri Oplu pred leti izredno ponosni, saj je s svojim pogonom, ki deluje po principu podaljševalnika dometa, zakorakal povsem v novo smer in napovedoval, da bo tehnologija pri družinskih avtomobilih sposobna zasenčiti hibride, še posebej pa klasične pogone. Kako dobro je vse kazalo, je pričal tudi naslov evropskega avtomobila leta za 2012.
A v salonih je bila zgodba povsem drugačna, časi v Evropi očitno amperi niso bili naklonjeni, saj potencialni kupci niso bili pripravljeni odšteti toliko denarja za avto, ki nenazadnje lahko prevaža le štiri potnike in je le delno družinsko uporabna, pa četudi je vožnja predvsem na kratke razdalje smešno poceni.
Niso pomagali niti popusti. V Sloveniji se je tako njena cena od prihoda k nam znižala že za 3.000 evrov, ponekod po Evropi celo za več kot 7.000 evrov. Trenutna začetna cena ampere v Sloveniji je tako 39.900 evrov.
Po poročanju Automotive News pa so popustom navkljub lani v vsem letu prodali le 3.184 amper ali 67 odstotkov manj kot leto prej, letos do konca maja so jih prodali le še 332, celo v rodni Nemčiji le drobiž. V Sloveniji so leta 2013 registrirali dve, lani tri, letos le še eno. S takšnimi številkami po vsega treh letih serijske proizvodnje očitno ni mogoče upravičiti priprave na naslednjo generacijo, zato so viri znotraj koncerna GM sporočili, da bo ampera kmalu ugasnila, medtem ko bo skoraj identični chevrolet volt predvidoma prihodnje leto predstavljen v drugi generaciji, ki naj bi imela doseg zgolj na elektriko podaljšan do okoli 90 kilometrov, avto bo postavljen tudi na povsem novo platformo, še več bo tehnoloških rešitev. Razmišljajo tudi o različici z manj zmogljivo baterijo, ki bi lahko precej pocenila avtomobil.
že za naše ( slovenske razmere ) je doseg z elektriko veliko premajhen. Če se vsak dan voziš v službo po AC postane zadeva neuporabna. Cena pa je za 100% višja od primeljivega bencinca ali dizla
predrago... že če primerjaš povprečnega bencinarja in dizla, pokriješ začetno razliko v ceni šele po 100000+ km. 40k za povprečni družinski avto, ki ga dobiš pri konkurenci za cca 20k, imaš 20k goriva v dobrem, kar pa ni zanemarljivo.