Mimo DS3, ki je bil še skrit pod prevleko, so se namreč sprehodile manekenke, ki so nosile kreacije slovenske modne oblikovalke Tjaše Škapin. S tem so hoteli izpostaviti povezavo francoske znamke s svetom visoke mode in prestiža, kar je Škapinova poudarila tudi s svojo kreacijo, obleko s krilom v diamantnem vzorcu tkanine, kakršnega srečamo v modelih znamke DS Automobiles.
Odkritje avtomobila je pokazalo, da ta sicer ni doživel kakšnih zelo korenitih sprememb, vendar so te kljub temu opazne. DS3 crossback je med osvežitvijo, po zgledu večjega DS7, izgubil dodatek crossback v imenu in postal zgolj DS3. V skladu s filozofijo znamke, je zadnji napis crossback zamenjal napis DS AUTOMOBILES. Ta je iz poliranega nerjavečega jekla in doda avtomobilu malce elegance.
Od predhodnikovih se razlikujejo žarometi, ki lahko po novem svetijo v polni led tehniki, vzvratni ogledali sta po novem v črni svetleči barvi, nov pa je tudi izbor platišč. Karoserijskim barvam sta se pridružili dve novi, rdeča diva in siva laque.
Notranjost je še naprej urejena v odličnih materialih, dopolnjuje pa jo tudi novi najvišji paket opera. Vozniku je po novem na voljo tudi 360-stopinjska kamera za pogled okoli vozila. DS3 je tudi prvi model v segmentu B-SUV, ki so mu namenili elemente polavtonomne vožnje. Nov je tudi infotainment z 10,3-palčnim zaslonom. Izboljšana je odzivnost infotainmenta, ki so ga precej prenovili. Oprema opera vključuje tudi serijske masažne sedeže, ki so v drugih paketih opreme na voljo za doplačilo.
DS3 bo po novem na voljo s petimi paketi opreme: bastille, performance line, performance line +, rivoli in opera. Termično motorizacijo zastopa 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik. 100-'konjska' različica je na voljo z ročnim, 130-'konjska' pa z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Kot pred prenovo bo DS3 na voljo tudi kot električni DS3 E-tense. Za osnovno bencinsko različico bo treba odšteti najmanj 30.500 evrov, električni DS3 E-tense pa bo na voljo za najmanj 47.600 evrov.