Nissan je najavil naprednejšo različico svojega ProPilot sistema, ki bo omogočila samodejno vožnjo po avtocesti. Sistem zdaj od voznika zahteva, da med premikanjem drži roke na volanu, ter nadzira pospeševanje in zaviranje, ProPilot 2.0 pa v teoriji omogoča, da potujete od vstopa na avtocesto do izstopa, brez dotika volana.
Voznik mora vseeno spremljati dogajanje v prometu. Ko sistem opazi spremembo pred vozilom ali počasnejše vozilo, ki se lahko zaobide, s pomočjo svetlobnih in zvočnih signalov sporoči vozniku, da prevzame nadzor nad vozilom. V kabini je nameščena posebna kamera, ki nadzira voznikovo pozornost. PriPilot 2.0 sicer lahko tudi sam zamenja vozni pas, pogoj pa je, da ima voznik roke na volanu in je vklopljen smernik.
Ko sistem zazna, da je možno varno zamenjati vozni pas, to samodejno stori. ProPilot 2.0 se zanaša na številne kamere in senzorje na vozilu kot tudi zemljevide in navigacijske podatke vozila. Voznik sistem aktivira tako, da vnese svojo pot v navigacijski sistem.
Ko se vozilo približa delu poti, kjer lahko deluje avtomatizirano, je voznik na to opozorjen tako zvočno kot z vizualno. ProPilot 2.0 je, za zdaj najavljen samo za japonski trg. Od letošnje jeseni bo na voljo na vozilu nissan skyline.
To nikakor ne drži. Avto je daleč od samovozečega. Večno bo treba imeti roko na volanu. Pozabite za take avte. Novinarji pa naj ne zavajajo bralcev, ker bodo mislili, da lahko že danes spustijo volan.
... in potem se na sredi vožnje "uščije dež". Vsi senzorji se hipoma izklopijo. Preverjeno. Pa če je megla isto (tudi preverjeno!). Pa tam, kjer je leva ali desna črta zabrisana/slabo pobarvana isto (spet preverjeno!). Naj nadaljujem ali boste raje držali volan?