Volkswagen je predstavil podobo in tehnične podrobnosti novega T7 multivan. Takoj je jasno, da je novinec v temeljih in po namenu povsem drugo vozilo, kot smo bili vajeni vsaj v zadnjih treh generacijah.
Zdi se, da pri Volkswagnu sledijo uspešni zgodbi aktualne generacije Mercedesovega razreda V. Novi T7 multivan je namreč že na pogled bolj kot klasični kombi postal veliki enoprostorec. In prav tu se skriva velikanska sprememba v namebnosti - T7 multivan bo poleg dosedanjega T6.1 multivana hkrati nadomestil bolj okleščeno potniško različico caravelle in oba sedanja družinska enoprostorca touran in sharan! Štiri muhe na en mah.
Za potrebe gospodarstva pa bodo še naprej izdelovali aktualno različico transporterja T6.1. Komu je odslej namenjen T7 multivan, je torej povsem jasno.
Postavljen je na koncernsko prilagodljivo potniško platformo MQB (golf, leon, octavia ...), ki omogoča velikanski skok naprej v konceptu prostora in dodatnih funkcionalnosti, kot jih pri kombijih nismo bili vajeni.
Prostor
Notranjost ostaja v sedemsedežni izvedbi, a so v drugi in tretji vrsti po novem posamezni sedeži, ne več klop. Hkrati so precej lažji in bolj prilagodljivi, tista v drugi vrsti je mogoče obrniti za 180 stopinj. Med sedeži je zanimiva novost prilagodljiva mizica, ki jo je mogoče po saneh v povsem ravnem dnu dnu vleči vse od prednjih do zadnjih sedežev.
Voznikov kokpit je postal visokodigitaliziran. Ker je menjalnik zdaj ekskluzivno DSG "po-žici", ročna zavora pa je prav tako elektronska, je nastalo veliko dodatnega prostora. Dva velikanska zaslona, tisti v sredini z znanimi 10,25 palca premera, zalagata voznika in vse ostala z vsemi potrebnimi informacijami o vožnji, različnimi storitvami (stalne) povezljivosti in seveda zabavnimi vsebinami, kot smo vajeni že pri drugih sodobnih modelih koncerna. Vozniku je v pomoč kar 34 različnih asistenčnih sistemov, ima pa tudi tehnologijo C2X za komunikacijo z drugimi vozili in infrastrukturo, podobno kot golfa pa omogoča digitalni ključ prek mobilnega telefona.
Kot novost pri avtu takšnega kova sta sistema IQ.DRIVE travel assist polavtonomna vožnja 2 stopnje in 360-stopinjski pogled kamer.
T7 multivan je na voljo v dolžinskih različicah 4,97 ali 5,17 metra. S sedmimi sedeži je prostora v prtljažniku najmanj 469 litrov, z odstranitvijo trojice zadnjih sedežev 1.844 litrov, samo s prednjima pa 3.672 litrov. Pri daljši različici pa prostora narase prek 4 kubike.
Pogon
Glede na isto platformo bo ponudba zelo podobna aktualnemu golfu, najbolj opazen pa je še pred nekaj leti nepojmljiv umik dizlov v ozadje. VW stavi na tehnologijo mehkega hibrida v navezi z 1,5 (100 kW/136 KM) in 2,0 TSI (150 kW/204 KM) bencinskima motorjema. Najmočnejša alternativa pa je sploh prvič pri Volkswagnovih potniških kombijih možnost priključnega hibrida PHEV v kombinaciji z 1,4 TSI motorjem in 13 kWh baterijo. Skupna moč je 160 kW (216 KM), brez emisij se lahko pelje okoli 40 kilometrov daleč. Edini napovedan dizel bo 2.0-litrski s 110 kilovati, pa še ta bo na voljo šele naslednje leto.
Zgolj elektrika? Na tej točki T7 multivan noče skakati v zelje prihajajočemu serijskemu modelu ID.buzz, ki je napovedan za prihodnje leto.
Za vse ljubitelje kamperjev pa je pomemben podatek, da različice california na osnovi novega T7 ne bo, temveč jo bodo še naprej izdelovali zgolj na obstoječem T6.1