Peugeot je razkril videz svoje limuzine, modela 508, ki je pričakovano (zaradi zadnjih izdelkov med športnimi križanci) dizajnersko izrazito dodelan, tako na zunaj kot znotraj. Javnosti bo prikazan na bližajočem se avtomobilskem salonu v Ženevi.
Oblikovalci, ki so poskrbeli za zunanji dizajn, so navdih iskali v konceptnih vozilih instinct in exalt, ki sta v preteklih letih najavila, da bo novi 508 oblikovno drzen kot še nikoli. Novinec "fastback" z uporabnimi petimi vrati v dolžino meri 4,75 metra, v širino 1,84 metra in v višino 1,4 metra. Prostornina prtljažnika je 487 litrov (zdaj 473 litrov), koeficient zračnega upora pa 0,26.
Vidi tudi ponoči
Avtomobil je zasnovan na najnovejši PSA EMP2 platformi, ki je omogočila, da je novi 508 v primerjavi z modelom, ki se poslavlja, za 70 kilogramov lažji. Hkrati je bolj prostoren (Francozi samozavestno trdijo, da je več prostora kot v audiju A5), pri Peugeotu pa so vanj vgradili na otip in pogled kakovostne in lepe materiale, ki obetajo tudi več udobja. V notranjosti je opazen i-cockpit z digitalnimi merilniki in 10-palčnim zaslonom na dotik, ambientalno osvetlitvijo.
Opcijsko bo na voljo panoramska steklena streha. Vanj so vgradili najnovejše asistenčne sisteme, od samodejnega zaviranja v sili, prepoznavanja prometnih znakov, sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, parkirni asistent s kamero, ki pokriva področje 360 stopinj okoli vozila, imel bo tudi sistem za nočno vožnjo "nightvision," kar je novost v razredu in deluje s pomočjo infrardeče kamere, ki v temi in slabši vidljivosti prepoznava pešce.
V ponudbi motorjev bodo bencinski PureTech in dizelski BlueHDi prisilno polnjeni motorji z razponom moči od 97 kilovatov (130 KM) do 168 kilovatov moči (225 KM). Kombinirani so z ročnim šeststopenjskim ali novim samodejnim osemstopenjskim menjalnikom. Konec leta bo na voljo tudi priključni hibrid, ki bo kombiniral bencinski in električni motor.