V Sloveniji je novo, sedmo generacijo volkswagen golfa že mogoče naročiti. Za najcenejšo izvedenko z opremo trendline, 1,2-litrskim bencinskim TSI-motorjem in šeststopenjskim ročnim menjalnikom je treba odšteti 15.142 evrov.
Znane so cene za novo, že sedmo generacijo golfa, ki je najnaprednejši model do zdaj, prinaša pa kopico novosti, o katerih si lahko preberete tukaj. Več o novem golfu bomo pisali prihodnji teden, ko si boste lahko prebrali naše prve vtise in si ogledali fotografije po druženju z novincem iz Wolfsburga.
Na izbiro so trije bencinski TSI-agregati. 1,2-litrski, ki je kombiniran s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim DSG-menjalnikom, razvije 77 kilovatov (105 KM), v zrak pa na prevožen kilometer izpusti 116 gramov CO2. DSG-menjalnik je na voljo z opremo comfortline. Za tako opremljenega golfa bo treba odšteti 18.804 evre. 1,4-litrska bencinska motorja sta dva. Šibkejši razvije 90 kilovatov moči (122 KM), močnejši pa 103 kilovate moči (140 KM). Tudi tu lahko kupci izbirajo med ročnim šeststopenjskim ali samodejnim sedemstopenjskim (DSG) menjalnikom.
Na dizelski strani so na izbiro dva agregata in trije menjalniki. Vstopni motor je 1,6-litrski TDI s 77 kilovati moči (105 KM), petstopenjskim ročnim menjalnikom in emisijami CO2 pod stotimi grami (99). Za model z opremo trendline bo treba odšteti najmanj 17.004 evre, za opremo comfortline in sedemstopenjski DSG-menjalnik pa najmanj 20.373 evrov.
Zmogljivejši dizel je 2,0 TDI, ki ga je mogoče kombinirati s šeststopenjskim ročnim ali šeststopenjskim DSG-menjalnikom. Tudi vsi dizli so opremljeni s tehnologijo bluemotion.
S tem se strinjam. Če hočeš imeti podobno opremo kot Audi, je Golf dražji. Za ceno Golfa z full opreme pa dobiš Pasasta.
Za ta denar si rajš kupim šest let starega BMW-ja ali Audi-ja, pa mi bo še bolj služil, al pa kako KIA pa še za večerjo ostane, precenjen avto za svoj razred!