Pri Renaultu recepta niso posebej spreminjali. Novi zoe je pravzaprav obsežen facelift dosedanje različice, zato je po merah identičen. Dobil pa je nove luči, prvič doslej tudi polne LED žaromete.
Glavna novost novega zoeja je pravzaprav večja, 52 kWh baterija (prej 41 kWh). Po njeni zaslugi je sedaj z enim polnjenjem doseg električnega avta podaljšan kar za tretjino na obljubljenih 390 kilometrov. Ker gre za meritev po novem WLTP protokolu, zna biti realen doseg kar blizu oglaševanega, hkrati to pomeni, da je eden bolj dostopnih med električnimi avti hkrati postal eden tistih z najdaljšim dosegom.
Polnjenje lahko sedaj poteka tudi na enosmernem toku z močjo vse do 50 kW, na klasični domači polnilnici bo za polnjenje dovolj ena noč.
Poleg baterije je nov tudi motor. Pravzaprav ponuja dvojno možnost - dosedanji 88-kilovatni motor (110 KM) v različici R110 ali pa močnejšega 100-kilovatnega (135 KM) v verziji R135. Mimogrede, to je večja moč, kot jo je imel BMW 320d izpred 20 let, in ki je veljal za takratni pojem agilnosti.
Navora pri močnejšem zoeju je 245 Nm. Še bolj kot pospešek z mesta je zanimiva prožnost pri srednjih hitrostih, saj naj bi bil R135 za četrtino hitrejši od R110. Novost pri tehniki je še B režim na menjalniku, pri katerem je vklopljena maksimalna rekuperacija energije pri zmanjševanju hitrosti.
Novi zoe je, čeprav je narejen še na stari osnovi, znotraj izdatno posodobljen, saj je armaturna plošča skoraj kopija notranjosti novega clia. Kar seveda ni niti približno slabo, saj je vključen tudi sodobni infozabavni sistem z 9,3-palčno "tablico".
Poleg tega je zoe bogatejši za vse najbolj pomembne asistenčne sisteme s področja varnosti: aktivno zaviranje v sili, asistent za držanje smeri, prepoznava znakov, prepoznava mrtvega kota, samodejno zastiranje žarometov ...
dezurni@zurnal24.si
Vse lepo in prav. Samo njihova politika najema baterije pa mi ne gre v račun. Splačalo se bo kupiti nekaj let starega ko mu bo vrednost že močno padla in bomo lažje sprejeli ceno najema baterije.
Dobro no.. in sedaj primerjamo novi zoe in 20 let stari BMW.
Dokler obstajajo naivneži, ki verjamejo, da 100kW motor z 52kWh baterijo drži 390km se bo avto pač prodajal. Kruta resnica se pokaže, ko je že prepozno in je avto že prodan... Samo tako, na hitro: klima/gretje na ON: sto km… ...prikaži več dol. Malce vetra v kontra smer: 100km dol. Malce težja noga: 100km dol. itd...