Volkswagen bo jeseni premierno pokazal najmanjši SUV v paleti T-cross, s katerim ciljajo na mlajše uporabnike, ki ne potrebujejo veliko prostora na zadnji klopi, nimajo potreb po ogromnem prtljažniku in iščejo suvovsko zasnovan avtomobil v "majhni embalaži."
Vseeno pri znamki iz Wolfsburga trdijo, da gre za bolj praktično in uporabno vozilo, kot je dimenzijsko nekoliko večji T-roc, ki smo ga pred kratkim že temeljito preizkusili v dveh različnih motornih izvedbah, kar si lahko preberete tukaj.
Majhen, a velik
Ponudil naj bi kar 455 litrski prtljažnik, zadnja klop je deljiva v razmerju 60/40 in dodatno pomična za 20 milimetrov. Prtljažnik je lahko razdeljen v dva dela, v primeru podrtja sedežev, pa naj bi bilo vanj možno naložiti za 1281 litrov prtljage.
Prav T-cross naj bi bil konkurent kompaktnih SUV vozil, kot sta pri nas priljubljena renault captur ali peugeot 2008, zaradi svoje "terenske" postave (kolesa velikosti od 16- do 18-palcev) pa naj ne bi odžiral kupcev kombilimuzinskemu polu ali "lifesyle" orientiranemu T-rocu.
"Menimo, da se bo delež vozil v SUV razredu v naslednjih desetih letih podvojil," je za Automotive News Europe povedal Volkswagnov šef za mala vozila Andreas Krueger, a hkrati ni želel napovedati prodajnih številk za novi produkt. Viri iz avtomobilske industrije so prepričani, da bi lahko Volkswagen na leto po vsem svetu prodal kar pol milijona T-crossov.
"To bo globalen produkt, ki bo svojo pot začel v Evropi, prodajali pa ga bomo tako v Južni Ameriki, kot na Kitajskem in v Indiji," dodaja Krueger. Kljub vsemu je pričakovati, da bo nekaj kupcev odšlo stran od pola, k T-crossu, a Krueger pravi, da bo večina kupcev novih za znamko, takih, ki iščejo samosvoj dizajn.
Lahko pričakujemo kabrio različico?
V pogovoru ni zanikal, da bodo izdelovali nove derivate T-crossa, s katerimi bomo osveževali model skozi njegov življenjski cikel, zanikal pa je, da bi lahko dobili kabrio različico malega suva.
Vozilo je sicer zasnovano na MQB A0 arhitekturi za mala vozila. Za Evropo ga bodo izdelovali v Pamploni, v Španiji, v evropske prodajne salone pa prihaja aprila prihodnje leto. Na izbiro bodo trije prisilno polnjeni bencinski motorji (1,0 TSI in 1,5 TSI) z močjo od 70 do 110 kilovatov moči, na voljo naj bi bil tudi en dizelski TSI motor z 1,6-litra prostornine, DSG dvosklopčni menjalnik, ne bo pa različice s pogonom na vsa štiri kolesa.
V kabini bo možno izbrati popolnoma digitalne merilnike, vključno z velikim 8-palčnim sredinskim zaslonom v kabini. Možno bo brezžično polnjenje telefonov ali uporaba USB vtičnika, spredaj ali zadaj.