Chevrolet z novo generacijo avea začenja popolnoma novo zgodbo. Prenovljeno je praktično vse, od podobe zunanjosti, notranjosti, bolj kakovostnih materialov in obdelave do tehnoloških rešitev in pogonskih agregatov.
Nos vozila je na daleč prepoznaven zahvaljujoč dvodelni maski in veliki zračni reži, ki jo že tradicionalno krasi značilen logotip, velik zlati križ. Novi so izbočeni okrogli žarometi brez običajnih pokrovov z lečami, ki črpajo navdih iz luči motornih koles, ki so nasploh služili kot navdih oblikovalcem. Strešna linija je oblikovana kupejevsko, z boka pa avtomobil tudi, ko stoji na mestu, deluje dinamično. Pri petvratni različici so kljuke zadnjih vrat skrite ob oknu v zgornjem delu vrat, kar ustvarja videz trivratnega avtomobila, pri štirivratni različici pa je odpiranje klasično. Zadnji okrogli žarometi pri obeh različicah spominjajo na sparkove.
Oba večja in prostornejša
Novinec je občutno pridobil na centimetrih, tako v širino kot v višino. Petvratna različica je dolga 4.039 milimetrov, štirivratna pa je za 360 milimetrov daljša. Po prvih kilometrih zelo hvalimo prostornost za noge in glave potnikov, nekoliko pa smo razočarani nad prtljažnikom štirivratne različice, ki je sicer velik in globok, meri 502 litra, kar 102 litra več kot pri predhodniku, a se očitno niso nič naučili od primera cruze, saj odprtina nakladalnega prostora ostaja ozka, vodila za zapiranje pa so še dodatno v napoto in zmanjšajo uporabnost.
Pri enaki različici notranje opreme se notranjosti petvratnega in štirivratnega modela ne razlikujeta. Čeprav je na prvi pogled v notranjosti plastike še vedno povsod veliko, pa je kakovostna in bolje sestavljena kot pri predhodniku. Končna obdelava se med vožnjo pozna tudi pri hrupnosti, izboljšana je tudi akustika z novim CD/MP3-predvajalnikom. Aveo se lahko pohvali še s številnimi odlagalnimi površinami in motoristično obliko armaturne plošče, ki spominja na tisto iz manjšega sparka. Volan s stikali za upravljanje s tempomatom, radiem in potovalnim računalnikom je na las podoben tistemu iz cruza in sestrskih oplov, a je za to vrsto avtomobila nekoliko prevelik.
Štirje motorji, dva menjalnika, dizli sledijo
Na začetku bodo na voljo štiri bencinske različice, ki se jim bodo kasneje pridružile še tri dizelske različice, kupci pa bodo lahko izbirali še med petstopenjskim ročnim in za doplačilo pri obeh močnejših bencinskih agregatih tudi samodejnim šeststopenjskim menjalnikom, ki je prvič na voljo v malem modelu znamke Chevrolet.
Ponudba bencinskih motorjev vključuje dve 1,2-litrski različici (z 51 kW/70 KM oziroma 64 kW/86 KM), 1,4-litrski motor (s 73 kW/100 KM) in 1,6-litrski motor (z 85 kW/115 KM). Kasneje bo novi aveo na voljo tudi v treh različicah 1,3-litrskega turbodizelskega motorja (moč od 75 do 95 KM), prvega tovrstnega v Chevroletovem majhnem avtomobilu, ki bo naprodaj v Evropi, opremljenega s sistemom vbrizgavanja goriva s skupnim vodom, tehnologijo zagona in zaustavitve (start/stop) ter turbopolnilnikom s spremenljivo geometrijo.
V petvratni različici bo v Sloveniji na voljo v drugi polovici junija. Vstopni model z 1,2-litrskim bencinskim motorjem, z 51 kilovati in osnovnim nivojem opreme LS, ki serijsko vključuje šest zračnih blazin, ABS, elektronski nadzor stabilnosti (ESP), sistem pomoči pri zaviranju (BAS), sistem za nadzor proti zdrsevanju (TSC), daljinsko centralno zaklepanje, električno pomična sprednja stekla, radio s CD/MP3 predvajalnikom, halogenske žaromete s funkcijo Pokaži mi pot in še vrsto drugih praktičnih in varnostnih dodatkov, ne pa tudi klimatske naprave! (vključuje jo drugi paket opreme), bo na voljo za 9.740 EUR. Cene za štirivratno različico bodo znane naknadno.